پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

جواد عزتی

جواد عزتی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان امور مالیاتی میزان مالیات بر مهریه و جهیزیه را اعلام کرد سازمان امور مالیاتی میزان مالیات بر مهریه و جهیزیه را اعلام کرد به گزارش عرشه آنلاین، به گفته سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور، براساس حکم قانون 144 مالیات مستقیم، هیچ آستانه‌ای برای معافیت مهریه لحاظ نشده است و تا زمانی که قانون تغییر نکند این معافیت پابرجا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نه‌تنها فروردین ماه امسال، سهم عرضه آپارتمان‌های نوساز و کلیدنخورده به بازار مسکن شهر تهران همچنان کاهشی است که یک رخداد دیگر نیز این روزها در بازار رصد می‌شود. نه‌تنها فروردین ماه امسال، سهم عرضه آپارتمان‌های نوساز و کلیدنخورده به بازار مسکن شهر تهران همچنان کاهشی است که یک رخداد دیگر نیز این روزها در بازار رصد می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، این رخداد افت محسوس سهم عرضه آپارتمان‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌صرافی رمز ارز BingX برخلاف تحریم‌های آمریکا، امکان انجام معاملات را برای معامله‌گران ایرانی فراهم می‌کند. صرافی رمز ارز BingX برخلاف تحریم‌های آمریکا، امکان انجام معاملات را برای معامله‌گران ایرانی فراهم می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلسه شورایعالی کار با موضوع بررسیِ مجدد دستمزد کارگران برگزار می‌شود. جلسه شورایعالی کار با موضوع بررسیِ مجدد دستمزد کارگران برگزار می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، جلسه شورایعالی کار با موضوع بررسیِ مجدد دستمزد کارگران بعدازظهر امروز، دوشنبه 27 فرودین ماه، با حضور سه تشکل کارگری برگزار خواهد شد. در این نشست رئیس مجمع نمایندگان و رئیس انجمن صنفی نیز حضور دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرسعید ایروانی نماینده ایران در سازمان ملل در پی نشست دیروز شورای امنیت که برای بررسی حمله ایران به نقاطی در اراضی اشغالی در پی اقدامات اسرائیل برگزار شد، گفت که این رژیم «می‌داند تلافی دوم ما چه خواهد بود. آن‌ها می‌دانند که بعدی قاطعانه‌ترین (حمله) خواهد بود.» نماینده ایران در سازمان ملل در گفت‌وگویی بر حق مشروع ایران برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی تاکید کرده و نسبت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت خودرو در بازار همچنان رو به افزایش است. قیمت خودرو امروز، دوشنبه 27 فروردین 1403، صعودی گزارش می‌شود. رشد قیمت خودروهای داخلی با تاثیر گرفتن از التهابات منطقه در شب شنبه آغاز شده، اما باز هم افزایش چندانی در بازار مونتاژی‌ها دیده نمی‌شود. بازار خودرو

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور عراق و ورود آن به کشور طی امشب، وقوع گرد و خاک را تنها در مناطق مستعد پیش‌بینی کرد. در پی انتشار اخباری در فضای مجازی درباره ورود گرد و غبار زیاد از غرب کشور صادق ضیاییان اظهارکرد: گرد و خاک زیادی امروز در هوای عراق مشاهده نمی‌شود فقط در نجف شاهد این پدیده هستیم. وی اضافه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوان در اقدامی هولناک همسرش را با چاقو به قتل رساند. مرد جوان در اقدامی هولناک همسرش را با چاقو به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین، اولیای دم مرد میانسالی که همسرش را در یک جدال خانوادگی با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، بدون قید و شرط رضایت خود را اعلام کردند و او را بخشیدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«حسن یزدانی» از اول اردیبهشت به تشک برمی گردد «حسن یزدانی» از اول اردیبهشت به تشک برمی گردد

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو ستاره استقلال به کمیته انضباطی احضار شدند دو ستاره استقلال به کمیته انضباطی احضار شدند به گزارش عرشه آنلاین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ارسال ابلاغیه‌ای به باشگاه و دو بازیکن استقلال از آنها خواست دفاعیه خود را به این کمیته ارسال کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دو روز گذشته دادستانی تهران علیه چند فعال سیاسی و اجتماعی و دو روزنامه اعلام جرم کرده است دادستانی تهران علیه حسین دهباشی اعلام جرم کرد دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم‌زنندگان امنیت روانی جامعه علیه حسین دهباشی اعلام جرم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین دهباشی به دادسرا برای ارائه توضیحات احضار شد. دادستانی تهران از احضار حسین دهباشی به دادسرا برای ارائه توضیحات خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، دادستانی تهران اعلام کرد: در راستای وظیفه قانونی قوه قضاییه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه علیه حسین دهباشی اعلام جرم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتحادیه اروپا تصمیم به اعمال تحریم های جدید علیه ایران می گیرد. اتحادیه اروپا تصمیم به اعمال تحریم های جدید علیه ایران می گیرد. به گزارش عرشه آنلاین، نشریه فایننشال تایمز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که در پی حملات پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل در پاسخ به جنایات این رژیم، مقامات اتحادیه اروپا در حال مذاکره برای اعمال تحریم‌های اقتصادی جدید علیه ایران هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین تصاویر از زورگیران خشن بزرگراه صدر تهران منتشر شد اولین تصاویر از زورگیران خشن بزرگراه صدر تهران منتشر شد متهمان سرقت بزرگراه صدر در بازسازی صحنه جرم حضور یافتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میزان پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه های مختلف از جمله آموزش و پرورش و کارکنان دولت در سال 1403 مشخص شد میزان پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه های مختلف از جمله آموزش و پرورش و کارکنان دولت در سال 1403 مشخص شد به گزارش عرشه آنلاین، دولت در لایحه بودجه سال آینده، بیش از 23 هزار میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های مختلف پیش‌بینی کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا اعلام آماده باش در مرزهای ایران کرد. فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا اعلام آماده باش در مرزهای ایران کرد. به گزارش عرشه آنلاین، امیر غلامعلیان گفت: نیروهای ارتش همه تحرکات و فعالیت‌های دشمن را در مرزها رصد می‌کنند و در سرتاسر مرزها مستقر هستند و در کنار سایر نیروهای مسلح نقش اصلی در تامین امنیت دارند.