سه‌شنبه 3 مهر 1403

جوانان روخی بلانکو الگو شدند / گارد افتخار اتلتیکو برای قهرمانی رئال مادرید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جوانان روخی بلانکو الگو شدند / گارد افتخار اتلتیکو برای قهرمانی رئال مادرید!

با وجود رقابت شدید بین اتلتیکو و رئال مادرید بازیکنان جوانان اتلتیکو روحیه ورزشی و جوانمردی خود را نشان داده و قهرمانی رئال را تبریک گفتند.

به گزارش "ورزش سه"، تنها رقابت شدید فوتبالی در اسپانیا که به خصومت و دشمنی پهلو می‌زند بین رئال مادرید و بارسا نیست. در پایتخت اسپانیا رقابتی سرسختانه بین رئال و اتلتیکو جریان دارد که گاهی سرسختانه‌تر از رقابت با کاتالان‌ها می‌شود.

با اینحال تیم جوانان ب رئال مادرید که امروز در والده‌بباس میزبان جوانان ب اتلتیکو بود با اقدام جوانمردانه بازیکنان این تیم مواجه شد.

جوانان رئال مادرید هفته گذشته قهرمانی‌شان را در لالیگای جوانان تثبیت کردند و امروز در دربی پایتخت میزبان اتلتیکو بودند. رئالی‌ها هفته گذشته با پیروزی 3-0 مقابل آلکورکون قهرمان زودهنگام لالیگای جوانان شدند.

رئالی‌ها که انتظار داشتند به روال همیشگی دربی‌های مادرید دیداری سخت مقابل جوانان اتلتیکو داشته باشند به محض ورود به زمین متوجه شدند که جوانان اتلتیکو برای آنها گارد افتخار تشکیل داده و مشغول تشویق‌شان هستند.

بازیکنان جوان سرخ و سفیدپوش اتلتیکو تونلی در ورودی زمین چمن ایجاد کرده و با دست زدن برای رئالی‌ها قهرمانی زودهنگام آنها را تبریک گفتند. این اقدام جوانان اتلتیکو در اسپانیا بازتاب گسترده‌ای داشته و همه مشغول ستایش از اخلاق ورزشی‌ای هستند که جوانان این تیم به نمایش گذاشتند.

جوانان روخی بلانکو الگو شدند / گارد افتخار اتلتیکو برای قهرمانی رئال مادرید! 2