دوشنبه 16 مهر 1403

جوانان هریس نباید دغدغه نبود امکانات ورزشی داشته باشند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
جوانان هریس نباید دغدغه نبود امکانات ورزشی داشته باشند

وزیر ورزش و جوانان در شهرستان هریس تأکید کرد که نباید دغدغه جوانان این شهرستان بحث نبود سالن و اماکن ورزشی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری شهرستان هریس اظهار داشت: از مدیران و مسئولان شهرستانی تشکر می‌کنم که گزارش جامع و کاملی از مشکلاتی که مردم شریف هریس دارند، ارائه دادند.

وی ادامه داد: یک جوانی در شهر هریس سالن و اماکن ورزشی لازم برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهرستان را مطالبه کرد و عرق ملی این جوان در سخنانش مشهود بود. ما هم در این سفر در خواست جوانان غیور و انقلابی شهرستان را اجرایی خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر دیدار و گفت‌وگو با مردم، گفت: شخص جناب آقای رئیس جمهور بارها به بنده و دیگر وزاری کشور تاکید دارند که وقتی با مردم صحبت می‌کنیم، حتما از درد اصلی این عزیزان مطلع شویم تا بتوانیم راهکارهای لازم را ارائه داده و به خوبی مشکلات مردم را تسهیل و رفع کنیم.

سجادی خاطرنشان کرد: حدود 4 هزار سمن فعال در کشور داریم و حدود 500 سمن دیگر نیز به زودی به این جمع اضافه می‌شوند که ظرفیت خوبی برای فعالیتهای جوانان در زمینه های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی، ایثار و شهادت و نظایر اینها است.

وی بیان داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب بر تشکیل هیئت‌های اندیشه ورزش در وزارتخانه‌ها تاکید کرده‌اند که معا‌ونت‌های مختلف به ویژه معاون جوانان وزارت ابن رویه را پیش گرفته و علاوه بر آن به شکل یک قرارگاه و باقدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: ما با برخی سازمان‌ها تفاهم‌نامه‌هایی منعقد کردیم که بتوانیم در راستای بهره‌گیری از امکانات سخت افزاری امور جوانان و حتی ورزش برای مناطق کم برخوردار استفاده کنیم. موضوع اصلی، طرح تحول و مردمی کردن دولت مردمی است و باید به این دارایی ها اعتبار مستمری ببخشیم، بارها به مدیران کل استان‌ها هم تاکید کردیم که اهداف ورزش و جوانان باید با سمت و سوی اهداف کل کشور پیش برود.

سجادی در پایان خاطرنشان کرد: نباید دغدغه جوانان شهرستان هریس بحث نبود سالن و اماکن ورزشی باشد. موضوع بازگشایی اماکن ورزشی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا به زودی حل خواهد شد و قول ایجاد چمن مصنوعی زمین فوتبال مجموعه ورزشی تختی هریس را هم دادیم که به زودی از منابع اعتبار ملی آغاز می‌شود.

انتهای پیام /