چهارشنبه 11 مهر 1403

جوب برای رسیدن به جود عجله دارد / گل فصل برای بلینگام: کسی جلودار این جوان نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جوب برای رسیدن به جود عجله دارد / گل فصل برای بلینگام: کسی جلودار این جوان نیست

جوب بلینگام، برادر ستاره انگلیی رئال مادرید، اولین گل فصل خود برای ساندرلند را به زیبایی به ثمر رساند تا همه نگاه‌ها را به خود جلب کند.

به گزارش "ورزش سه"، جوب بلینگام، برادر کوچکتر و 19 ساله جود بلینگام، فوتبالش را در ساندرلند انگلیس و در چمپیونشیپ دنبال می‌کند. او از شروع فصل نتوانسته بود برای تیمش گلزنی کند ولی در بازی اخیر ساندرلند به زیبایی هر چه تمام‌تر گلزنی کرد.

ساندرلند به مصاف دربی کانتی رفته بود و جوب با شوتی که گزارشگر انگلیسی از آن به عنوان موشک غیر قابل مهار یاد کرد دروازه حریف را فرو ریخت. این گل زیبا باعث شد ساندرلند در مسیر ششمین پیروزی پیاپی خود در این فصل قرار بگیرد. تیمی که در حال حاضر صدرنشین چمپیونشیپ است.

جوب به برداشتن قدم‌های محکم در مسیر پیشرفت ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد چندان طول نخواهد کشید که مثل برادرش راهی تیمی بزرگ شود. با اینکه جوب از تکنیک بالایی برخوردار است ولی در خط میانی ساندرلند بیشتر در فاز تهاجمی ظاهر شده و نشان داده تمام کننده است تا باز‌ی‌ساز.

جوب بلینگام دومین فصل حضور خود در ساندرلند را سپری می‌کند. او فصل گذشته برای تیمش 7 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. با اینکه جوب تا بازی دیروز برای ساندرلند در فصل جدید گل نزده بود اما یک پاس گل به نامش ثبت شده بود. او حالا در شش بازی اول فصل یک گل زده و یک پاس گل داده است. رجیس له‌بریس، سرمربی ساندرلند این ستاره 19 ساله را یکی از استوانه‌های اصلی تیمش می‌داند و در همه رقابتها در این فصل در هشت بازی ساندرلند او را هشت بار فیکس روانه میدان کرده و جوب در همه بازی‌ها کل 90 دقیقه را در میدان حضور داشته است.

جوب برای رسیدن به جود عجله دارد / گل فصل برای بلینگام: کسی جلودار این جوان نیست 2
جوب برای رسیدن به جود عجله دارد / گل فصل برای بلینگام: کسی جلودار این جوان نیست 3