چهارشنبه 11 مهر 1403

جوجه کباب؛ غذای مورد علاقه ستاره کشتی

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
جوجه کباب؛ غذای مورد علاقه ستاره کشتی

کشتی گیر ارمنستانی درباره مبارزه با قهرمان المپیک گفت: به سعید اسماعیلی مدال طلا را تبریک می گویم. در حال حاضر هم از بهترین کشتی گیران دنیا است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اسلاویگ گالستیان کشتی گیر ارمنستانی درباره کشتی خود با سعید اسماعیلی در نیمه‌نهایی المپیک پاریس اظهار داشت: کشتی جذابی بود و به او مدال طلا را تبریک می‌گویم. در حال حاضر هم از بهترین کشتی‌گیران دنیا است.

وی درباره شانس اسماعیلی برای کسب طلای المپیک گفت: چند کشتی‌گیر در وزن ما هستند که شانس کسب طلای المپیک را داشتند اما کسی اول شد که از نظر فیزیکی و روحی و روانی در اوج آمادگی بود. بنابراین سعید جزو کاندیدهای مدال طلا بود و مدالش را کسب کرد.

این کشتی‌گیر درباره امکانات کمپ تیم های ملی کشتی ایران گفت: ایران همه امکانات لازم را برای کشتی گیرانش به وجود آورده است و می‌توانند با تمرین کردن به اهداف و مدال‌هایشان برسند.

وی افزود: در سال‌های اخیر که به کمپ تیم ملی ایران آمدم هم وضعیت خوب بود اما الان خیلی تغییر کرده است.

گالستیان درباره کم کردن وزن و کشتی گرفتن گفت: خیلی وزن کم نمی‌کنم و امروز هم که وزن‌کشی کردم با لباس 72 کیلوگرم بودم. با این قد و فیزیک بدنی کشتی‌گرفتن سختی‌های خودش را دارد ولی به آن عادت کردم.

وی افزود: این سومین بار است که به ایران سفر می‌کنم و غذای مورد علاقه من برنج و جوجه کباب ایرانی است. من از کودکی کشتی‌های سوریان را نگاه می‌کردم و جزو کشتی‌گیران مورد علاقه من است. به نظر من میخایین لوپز بهترین کشتی‌گیر تاریخ است.

کشتی گیر ارمنستانی در آخر گفت: از فدراسیون کشتی تشکر می‌کنم و امیدوارم تیم کشتی ایران و ارمنستان در کمپ تیم ملی کشتی اردوی مشترک داشته باشند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.

253 258

کد خبر 1965961