شنبه 16 تیر 1403

جودوکاران ایران رقبای خود در کاپ آزاد آسیا را شناختند

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
جودوکاران ایران رقبای خود در کاپ آزاد آسیا را شناختند

مراسم قرعه کشی مسابقات بین المللی کاپ آزاد آسیا در شهر آلماتی برگزار شد و نمایندگان جودو کشورمان حریفان خود را شناختند.

مراسم قرعه کشی مسابقات بین المللی کاپ آزاد آسیا در شهر آلماتی برگزار شد و نمایندگان جودو کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، مسابقات بین المللی کاپ آزاد آسیا در حالی از فردا پنجشنبه 14 تیرماه به میزبانی کشور قزاقستان آغاز خواهد شد که قرعه کشی مسابقات نوجوانان جودو امروز (چهارشنبه 13 تیرماه _1403) در شهر آلماتی برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

با توجه به قرعه کشی انجام شده، رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان طی روزهای 14 و 15 تیرماه برگزار خواهد شد.

قرعه کشی مسابقات به شرح ذیل است:

در وزن 55- کیلوگرم امیرعباس رحیمی دور اول به مصاف «آزاداوف» نماینده کشور ازبکستان خواهد رفت و در صورت برتری به مصاف نماینده قزاقستان خواهد رفت. متین عبادی در وزن 66- کیلوگرم دور اول به مصاف «عبدالرزوقوف» از ازبکستان خواهد رفت و در صورت پیروزی به مصاف نماینده قزاقستان خواهد رفت.

در وزن 90+ کیلوگرم تیم ملی نوجوانان کشورمان در این رقابت‌ها دونماینده خواهد داشت. علیرضا نیک سرشت دور اول با قرعه استراحت روبرو شده و در دور دوم باید به مصاف برنده دیدار قزاقستان و ازبکستان برود. محمد مهدی مظلوم دیگر نماینده کشورمان در دور اول به مصاف «تورشیزن» از قزاقستان خواهد رفت و در صورت برتری به مصاف برنده دیدار مغولستان و قزاقستان خواهد رفت.

رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان طی روزهای 14 و 15 تیرماه برگزار خواهد شد و نوجوانان کشورمان 12 تیرماه راهی این قزافستان شده‌اند.

لازم به ذکر است، این رقابت‌ها در رده سنی جوانان نیز طی روزهای 16 و 17 تیرماه برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو پسران کشورمان نیز جهت حضور در این رقابت‌ها 14 تیرماه راهی آلماتی خواهد شد.