جمعه 10 فروردین 1403

جودو

جودو

خبرگزاری دانشجو

کوروش خسرویار اظهار کرد: این رقابت‌های بین‌المللی از 23 فروردین ماه به مدت 2 روز در «گود زینل خان» اسفراین برگزار می‌شود. وی افزود: در این رقابت‌های بین المللی کوراشکارانی از کشور‌های روسیه، یونان، فرانسه، لیتوانی، هند، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، پاکستان، تایلند، کنگو، تاجیکستان، قزاقستان و ایران با هم به رقابت می‌پردازند. خسرویار ادامه داد: کوراشکاران در 2 وزن...

خبرگزاری دانشجو

آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در حاشیه مسابقات جام گل کوچیک رمضان پاسخگوی سوالاتمان شد، او ابتدا درباره حضورش در مسابقات گل کوچیک گفت: ما ورزشی هستیم و برای ما تفاوتی ندارد که ورزش کجا باشد چه روی تاتامی چه در زمین گل کوچیک چه در تشک کشتی، فرق امثال ما که ورزشی هستیم با دیگران همین‌است، حتی اگر کت و شلوار هم بپوشیم ورزشی هستیم نه مانند بعضی سیاسیون که در ورزش حضور دارند. او‌درباره...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش مروری بر نامزد‌های مسابقه تلویزیونی «قهرمان ایران» که هر روز ساعت 16 روی آنتن شبکه ورزش می‌رود، شده است.

خبرگزاری میزان

همزمان با آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی، مسابقات کشتی سنتی باستانی افغانستانی که ترکیبی از جودو و کشتی باچوخه است با حضور افغانستانی‌های مقیم شهرهای ایران در حاشیه منطقه شهر قائم قم برگزار می شود.

وب‌گاه ورزش سه

سال 1403 برای ورزش ایران به آوردگاهی در تابستان ختم می شود که پر خواهد بود از اشکها و لبخندها، المپیک سی و سوم، شهر نور، پاریس 2024.

وب‌گاه خبر آنلاین

تکواندوکار فلسطینی موفق شد با کسب سهمیه المپیک پاریس تاریخ‌ساز شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تکواندوکار فلسطینی موفق شد با کسب سهمیه المپیک پاریس تاریخ‌ساز شود.

وب‌گاه فرارو

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ حکم محرومیت دو ورزشکار رشته‌های جودو نابینایان و کشتی را اعلام کرد؛ محرومیت کشتی‌گیر خاطی در حالی اعلام شده که دوره محرومیت او تمام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم آکادمی شادکام از استان خراسان رضوی به مقام قهرمانی لیگ برتر جودو بانوان دست یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قرعه‌کشی لیگ برتر جودو بانوان برگزار شد که طی آن 14 تیم برای کسب موفقیت به رقابت می‌پردازند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اردوی مرحله سوم تیم ملی جودو جوانان و بزرگسالان کشورمان از فردا با حضور 22 جودوکار در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مدال‌آوران بازی‌های مسترشیپ (جهانی) در جریان همایش بزرگ «یونگ مو دو» مورد تجلیل قرار گرفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جامعه بزرگ ورزش کشور از نخستین لحظات آغاز رای‌گیری مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، حضور پرشوری در انتخابات داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از صبح امروز چهره‌ها و شخصیت‌های مطرح کشور پای صندوق‌های رای در سراسر کشور حاضر شدند. در این بسته خبری مروری داریم بر افرادی که تا ساعت 11:00 پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون جودو، گفت: با آنکه دشمنان در روزهای گذشته تلاش بسیاری برای دلسرد کردن مردم داشتند اما مردم به دعوت رهبری حضور پرشوری در ساعات ابتدایی داشته و با حضور خود پای صندوق‌های رای نشان دادند همچنان پای رهبری و نظام ایستاده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

جایزه لوریوس یک جایزه خاص برای ورزشکاران محسوب می‌شود و حال نامزدهای سال 2024 اعلام شدند.