یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

حاجی بابایی: جداول بودجه 1403 کاملا شفاف است

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
حاجی بابایی: جداول بودجه 1403 کاملا شفاف است

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: همه اعداد و ارقام در جداول شفاف است و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیار شما قرار می‌گیرد و همه آنها در اختیار هیات رئیسه قرار گرفته و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف و حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 در نشست علنی امروز (یکشنبه، 9 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: گاهی گفته می‌شود که مجلس را عده‌ای تضعیف می‌کنند اما نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم. آنچه که تلفیق تصویب کرده است شفاف بوده و درباره ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم.

مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود

وی افزود: همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد و برادر عزیزم آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند، چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

حاجی بابایی تاکید کرد: جداول بودجه تحویل شده و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیار شما قرار می‌گیرد و همه آنها در اختیار هیات رئیسه قرار گرفته و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف و حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند و تلاش می‌کنیم در عین صداقت برای شما عمل کنیم.