چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

حاجی‌صفی: امیدوارم فردا با امتیاز از بازی خارج شویم / انگلیس یکی از بهترین تیم‌های دنیاست

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
حاجی‌صفی: امیدوارم فردا با امتیاز از بازی خارج شویم / انگلیس یکی از بهترین تیم‌های دنیاست

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم که فردا یک بازی خوبی انجام دهیم و همه از این بازی لذت ببرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از دوحه، احسان حاجی‌صفی، کاپیتان و مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از تقابل فردا با تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: به نام خدای رنگین کمان. اول از هر چیزی خدمت همه خانواده‌های داغدار ایران تسلیت می‌گویم و باید بدانند که کنارشان هستیم و با آن‌ها هم‌درد هستیم.

وی در ادامه پیرامون شرایط تیم ملی عنوان داشت: شرایط تیم از روزی که وارد کشور قطر شدیم، تا الان تمرینات خوبی داشتیم و روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر شدیم و یک بازی دوستانه خیلی خوبی را انجام دادیم و نقاط ضعف خودمان را برطرف کردیم. خدا را شکر الان صددرصد آماده بازی فردا هستیم و مصدومیتی نداریم؛ به جز یک بازیکن که امید ابراهیمی عزیز است که در اردوی قبلی به دلیل مصدومیت از دست دادیم و کنارمان نیست و امیدوارم هر چه زودتر مصدومیت خود را پشت سر بگذارد و به کنار تیم برگردد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال درباره بازی مهم فردا بیان داشت: انگلیس یکی از بهترین تیم‌های دنیاست و بازیکنان خوبی دارد. البته این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و امیدوارم که فردا یک بازی خوبی انجام دهیم و همه از این بازی لذت ببرند. امیدوارم فردا با امتیاز از بازی خارج شویم و مردم خودمان را خوشحال کنیم.

بیشتر بخوانید؛

جهان‌بخش: اگر بگویم هدف‌مان صعود از گروه جام جهانی نیست، دروغ گفته‌ام! جام جهانی فوتبال | اهدای تابلوی ششمین حضور در جام جهانی در دستان حاج صفی
حاجی‌صفی: امیدوارم فردا با امتیاز از بازی خارج شویم / انگلیس یکی از بهترین تیم‌های دنیاست 2