سه‌شنبه 10 مهر 1403

حادثه تلخ شهادت رئیس‌جمهور خسارتی بزرگ برای نظام و ملت عزیز ماست

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد: انا لله و انا الیه راجعون خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و تیم همراه‌شان در سانحه دردناک سقوط هلیکوپتر در آذربایجان شرقی، روح و دل مردم ایران را آزرده ساخته است. از خداوند منان غفران و آمرزش رئیس جمهور فقید کشور، دکتر امیرعبداللهیان وزیر فقید امور...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

انا لله و انا الیه راجعون خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و تیم همراه‌شان در سانحه دردناک سقوط هلیکوپتر در آذربایجان شرقی، روح و دل مردم ایران را آزرده ساخته است. از خداوند منان غفران و آمرزش رئیس جمهور فقید کشور، دکتر امیرعبداللهیان وزیر فقید امور خارجه، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه فقید شهر تبریز و سایر همراهان ایشان را خواستار هستیم. این حادثه تلخ، خسارتی بزرگ برای نظام و ملت عزیز ماست. از باری تعالی خواستاریم همانطور که در این چند دهه کشور را از حوادث مهیب و تلخ به سلامت عبور داده است، این‌بار هم رحمت خود را شامل حال ما بدارد. اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی، فقدان آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رئیس جمهور محترم کشور را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم عزادار ایران تسلیت می‌گوید.