جمعه 14 اردیبهشت 1403

حاشیه بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم | درگیری بازیکن آلومینیوم با مربی و نیمکت‌نشینان / اعتراضات شدید به داوری

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
حاشیه بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم | درگیری بازیکن آلومینیوم با مربی و نیمکت‌نشینان / اعتراضات شدید به داوری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و آلومینیوم در حالی با برتری یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید که اواخر بازی با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

* پس از اینکه دقیقه 47 علی‌نژاد بازیکن آلومینیوم روی زمین افتاد او در حالی که اعتقاد به پنالتی داشت اما به دلیل تمارض از سوی داور با کارت زرد مواجه شد. همین اتفاق منشا درگیری و حاشیه در بازی شد.

* در ادامه اعتراضات آلومینیوم، احمدی دومین کارت زرد را از داور گرفت و اخراج شد. پس از اخراج وی، رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم و دیگر نیمکت نشینان تیم کنار زمین آمدند و به داوری معترض شدند. با ورود عوامل دو تیم و همین طور داوری، تا حدی دامنه اعتراضات کاهش پیدا کرد.

* در اتفاقی عجیب بازیکن آلومینیوم به سمت نیمکت خود رفت و با یکی از اعضای کادر فنی (علی قلعه نویی) درگیر شد. این اتفاق باعث شد تا داور به این عضو کادر کارت زرد نشان بدهد، همین موضوع اعتراضات دوباره خطیبی را به داوری به دنبال داشت به طوری که این حاشیه‌ها باعث شد تا بازی تا دقیقه 52 ادامه پیدا کند. داور هم به سمت نیمکت ذوب آهن رفت و کارت زرد نشان داد در نهایت با فروکش کردن اعتراضات، سوت نیمه اول بازی به صدا درآمد.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید لیگ برتر فوتبال ایران آلومینیوم رسول خطیبی اعتراض به داوری ذوب آهن این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است