جمعه 28 اردیبهشت 1403

حال کلوپ خوب شد: صلاح و داروین تمرین کردند! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حال کلوپ خوب شد: صلاح و داروین تمرین کردند! (عکس)

محمد صلاح و داروین نونیز، ستاره های لیورپول، در تمرین گروهی امروز لیورپول شرکت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح بعد از مصدومیت از ناحیه همسترینگ با تیم ملی مصر در دور گروهی جام ملت های آفریقا که با حواشی بسیاری هم همراه شد، هنوز موفق نشده تا برای لیورپول به میدان برود. نونیز هم هفته گذشته و در جریان بازی تیمش مقابل برنتفورد بین دو نیمه به دلیل مصدومیت عضلانی پا تعویض شد و تا امروز در تمرینات این تیم حضور نداشت.

لیورپول دیگر مصدومان مهمی مثل آلیسون بکر، جوئل ماتیپ، ترنت الکساندر آرنولد، تیاگو آلکانتارا، کورتیس جونز، دیه گو جوتا و دومنیک سوبوسلای را هم دارد و دست کلوپ برای انتخاب بهترین ترکیب در بازی مقابل چلسی در بازی فینال جام اتحادییه بسته است.

با این حال خبر خوب تمرینات لیورپول برای کلوپ این بود که صلاح و نونیز موفق شدند تا یک جلسه کامل تمرین گروهی را پشت سر بگذارند و این احتمال وجود دارد که به فینال مهم یکشنبه عصر برسند و حداقل دقایقی را بازی کنند

لیورپول علاوه بر این فینال، در لیگ اروپا و جام حذفی انگلیس هم حضور دارد و در لیگ برتر هم در پایان هفته بیست وششم صدرنشین است و با وجود این مصدومیت ها و تقویم شلوغ، به شدت تحت فشار کمبود بازیکن رفته است. این تیم برای این فصل آخر حضور کلوپ در این تیم انگیزه زیادی دارد تا بتواند با جام های زیادی از این سرمربی محبوب و موفق خداحافظی کند.

حال کلوپ خوب شد: صلاح و داروین تمرین کردند! (عکس) 2
حال کلوپ خوب شد: صلاح و داروین تمرین کردند! (عکس) 3