یک‌شنبه 1 مهر 1403

حبیبی: تیم ملی برای ما مهم است، اما اسپانسر ضرر نکند

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
حبیبی: تیم ملی برای ما مهم است، اما اسپانسر ضرر نکند

مربی تیم کشتی آزاد بانک شهر تاکید کرد که تیم ملی برای ما مهم بوده و اولویت است اما باید طوری برنامه‌ریزی شود که اسپانسر هم ضرر نکند.

- اخبار ورزشی -

هادی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درحالیکه تیمش دو هفته از مسابقات لیگ برتر را با برد پشت سر گذاشته با اشاره به غیبت سه کشتی‌گیر شاخص این تیم (امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و امیرحسین فیروزپور) در اردوی بانک شهر به دلیل حضور در مسابقات آلبانی، اظهار داشت: تیم ملی برای همه ما از اهمیت زیادی برخوردار است و قطعا اولویت اصلی است، از همان روز اول آغاز اردوی مسابقات جهانی هم وقتی از کشتی‌گیران ما به اردو دعوت شد، همکاری لازم را داشتیم، هرچند که می‌خواستیم از این نفرات در ترکیب خود استفاده کنیم اما مسئله این است که برنامه‌ریزی سازمان لیگ باید طوری باشد که اسپانسر هم آسیب نبیند.

وی ادامه داد: ما بدون معطلی یزدانی، نخودی و فیروزپور را به اردو فرستادیم، درحالیکه به همه آنها احتیاج داشتیم و مثل همه اعضای تیم، قسط اول آنها پرداخت شده بود، این ضعف سازمان لیگ است که نتوانسته مسابقات را طوری مدیریت کند که هم تیم ملی برنامه‌هایش را پیش ببرد و هم تیم‌ها و اسپانسر آسیب نبیند.

هادی حبیبی با اشاره به اینکه می‌شود تایم برگزاری لیگ را طولانی‌تر کرد، گفت: می‌شود کار را به نحوی مدیریت کرد، یا حتی مسابقات را تعطیل کرد، چه اشکالی دارد لیگ بخواهد در بازه زمانی 3-4 ماهه برگزار شود و یا هر ماه اصلا یک مسابقه باشد. به این شکل اسپانسر هم به اهدافش می‌رسد و ضرر نمی‌کند. حالا سال قبل المپیک را داشتیم و مسئله خیلی حساس بود و باید کسب سهمیه هم می‌شد، اما امسال که شرایط مثل قبل نیست.