جمعه 28 اردیبهشت 1403

حبیبی: مانند تیم‌های یکبار مصرف قرارداد سنگین با کشتی‌گیر نمی بندیم

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
حبیبی: مانند تیم‌های یکبار مصرف قرارداد سنگین با کشتی‌گیر نمی بندیم

هادی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط تیم کشتی آزاد بانک شهر در لیگ برتر، عنوان کرد: تیم بانک شهر با مدیریت رضا یزدانی هفته اول را با برد استارت زد. ما همچنان اردوها و تمرینات را هفته به هفته ادامه می‌دهیم تا به هدف‌مان که قهرمانی است برسیم.

مربی تیم کشتی آزاد بانک شهر افزود: این کادر فنی و کشتی‌گیران چند سالی است کنار هم هستند تا به قهرمانی برسند. در این مسیر یکسری کشتی‌گیران اضافه شدند و تعدادی هم کم شدند و به تیم‌های دیگر رفتند اما ما با تقویت تیم سال گذشته می‌خواهیم به هدفمان که قهرمانی است برسیم.

حبیبی در پاسخ به این سوال که محمدحسین محمدیان برای شما در 125 کیلوگرم کشتی گرفته در حالی که وزن او 97 کیلوگرم است آیا محمدیان تغییر وزن داده؟ خاطرنشان کرد: محمدیان در این مسابقه‌ای که انجام شد و با نظر کادر فنی در 125 کیلوگرم کشتی گرفت، برای مسابقات بعدی باید ببینیم شرایط چگونه خواهد بود.

وی درباره اینکه فکر می‌کنید محمدیان در 125 کیلوگرم بتواند حریف امیرحسین زارع شود؟ گفت: فکر می‌کنم محمدیان با توصیه کادر فنی فقط در این مسابقه در 125 کیلوگرم کشتی گرفت. اگر او می‌خواهد تغییر وزن بدهد باید خودش این تصمیم را بگیرد.

حبیبی در ادامه مصاحبه خود با فارس درباره وضعیت قرارداد کشتی‌گیران و اینکه خیلی از آنها اعتقاد دارند دستمزدشان پایین است، تصریح کرد: در لیگ برتر امسال دو تیم قرارداد قابل قبول دارند که یکی از آنها بانک شهر است. پایدار بودن این تیم و استمرار حضور در لیگ می‌تواند نویدی برای خانواده کشتی باشد. قراردادها قابل قیاس با رشته‌های توپی نیست اما بهتر شده البته اعتقاد دارم اعداد و ارقام باید در مسیر درست پیش برود چرا که اگر ارقام درشت باشد ممکن است برخی دیگر نتوانند این قراردادها را داشته باشند و دلسرد شوند.

وی افزود: ما تیم‌های یکبار مصرفی داشتیم که اعدادی را گفتند و نمی‌دانم شاید حتی پرداخت هم نکردند. ما 5 سال است در لیگ حضور داریم و سعی کردیم قراردادها را کامل پرداخت کنیم، این موضوع اثر بیشتری دارد و بهتر از تیمی است که ممکن است قرارداد بیشتری ببندد و حتی پرداخت هم نکند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید هادی حبیبی مربی کشتی کشتی آزاد قرارداد کشتی‌گیران در لیگ این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
حبیبی: مانند تیم‌های یکبار مصرف قرارداد سنگین با کشتی‌گیر نمی بندیم 2