جمعه 31 فروردین 1403

رضا یزدانی

رضا یزدانی

وب‌گاه عرشه آنلاین

قطعه جدید رضا یزدانی برای سریال «افعی تهران» منتشر شد. قطعه جدید رضا یزدانی برای سریال «افعی تهران» منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، این قطعه با نام «چلچراغ» با آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم سعید زمانی و شعری از مهدی ایوبی منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قطعه جدید رضا یزدانی برای سریال «افعی تهران» منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تک‌آهنگ «چلچراغ» به خوانندگی رضا یزدانی برای سریال «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نماهنگ «خاک اجدادی» به خوانندگی سید یوسف و با تنظیم نیما علامه تهیه و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. این نماهنگ به 2 زبان فارسی و عربی خوانده شده که شعر فارسی را رضا یزدانی و شعر عربی را مرتضی آل کثیر سروده است. «خاک اجدادی» در موسسه امام روح الله تولید شده است.

خبرگزاری تسنیم

نماهنگ خاک اجدادی به خوانندگی سید یوسف، پس از انجام موفقِ عملیات وعده صادق و در حمایت از مردم فلسطین منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، نماهنگ «خاک اجدادی» به خوانندگی سید یوسف و با تنظیم نیما علامه تهیه شده است. این نماهنگ به دو زبان فارسی و عربی خوانده شده که شعر فارسی را رضا یزدانی و شعر عربی را مرتضی آل کثیر سروده است. «خاک اجدادی» در در موسسه امام روح الله تولید شده و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

خبرگزاری تسنیم

محمود اسماعیل‌پور نامی آشنا در کشتی ایران است، مردی با شاگردانی بزرگ و قهرمان؛ او اما یکی از شاگردانش را خلف‌ترین و بامعرفت‌ترین می‌داند.

خبرگزاری تسنیم

دو شاعر از برنامه «سرزمین شعر» می‌گویند که اقبال عمومی توقعات را درباره ساخت برنامه‌های تلویزیونی حوزه ادبیات بالا برده و از طرفی دیگر نشان دهنده گام بلند و درست رسانه ملی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیش از چهار دهه است، که از دو قطبی سازی فضای موسیقی در داخل کشور سپری می شود. یک مرزبندی عجیب که توسط مسئولان فرهنگی وقت کشور صورت گرفت و آن را به دو دسته موسیقی «مجاز» و «غیر مجاز» یا همان «وطنی» و «لس آنجلسی» به ویژه در سبک موسیقی پاپ تقسیم بندی نمودند.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان سابق کشتی آسیا تأکید کرد، کسب سهمیه المپیک در شرایطی ارزشمند است که شانس مدال داشته باشیم، این رقابت‌ها سیاهی لشگر نمی‌خواهد.

خبرگزاری تسنیم

استعفای غیرمنتظره پژمان درستکار، قهرمانی ایران در 4 رده سنی جهانی و ریاست دوباره دبیر در انتخاباتی جنجالی را می‌توان از اتفاقات مهم کشتی در سال 1402 دانست.

خبرگزاری تسنیم

عضو کادر فنی تیم بانک شهر می‌گوید که تسویه حساب با همه کشتی‌گیران، مربیان و عوامل برگزاری جام باشگاه‌های جهان در هر دو تیم بانک شهر و شازند انجام شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدعی مازندرانی وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان می‌گوید در بهترین سال‌های زندگی قهرمانی‌اش مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گرفته است.

وب‌گاه فرارو

احتمالا هادی چوپان بتواند از حسن یزدانی هم مشهورتر شود؛ چراکه تعداد ورزشکارانی که این اعجوبه استان فارسی را دنبال می‌کنند، به‌مراتب بیشتر از طیف ورزشکارانی است که دل در گرو کشتی دارند. شاید اگر چنین ادعایی دو دهه قبل می‌شد، حسابی خنده‌دار به نظر می‌رسید؛ ولی حالا واقعیت این است که بدن‌سازی نه‌تنها از کشتی؛ بلکه از دیگر رشته‌های ورزشی در ایران هم پیشی گرفته و با اختلاف تبدیل به ورزش...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هادی حبیبی درباره قهرمانی تیم کشتی بانک شهر در جام باشگاه‌های جهان توضیحاتی را بیان کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم کشتی بانک شهر تأکید کرد، می‌توانستند مسابقات باشگاه‌های جهان را با شرایطی بهتر برگزار کنند اگر درمورد قطعیت برگزاری آن زودتر تصمیم‌گیری می‌شد.