یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

حبیب رضایی

حبیب رضایی

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار پخش فیلم‌های نوستالژی همچون «سفیر»، فیلم‌های جدیدی همچون «نگهبان شب» و «دختر عزیزم» را برای آخر هفته تدارک دیده است.

خبرگزاری مهر

رئیس فرهنگسرای سلامت گفت همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، برنامه‌های این‌فرهنگسرا با عنوان «نوای عرشیان» برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در آستانه چهار ساله شدن سوینا؛ انتشار نسخه ویژه نابینایان «دکتر ژیواگو» با صدای بهرام رادان بهرام رادان فیلم سینمایی «دکتر ژیواگو» ساخته دیوید لین را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

وب‌گاه ورزش سه

انتقال احسان پهلوان به سپاهان و علیرضا کوشکی به گل‌گهر سیرجان از فولاد، دلخوری بیش از حد سرمربی این تیم را به همراه داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

با درخواست سرمربی فولاد خوزستان، این باشگاه به دنبال استخدام دستیار سابق ژوزه مورینیو برای حضور در ایران است.

وب‌گاه ورزش سه

در حالی که شایعات زیادی در خصوص استخدام سرمربی کروات برای فولاد به وجود آمد اما مدیرعامل باشگاه موضوعات موجود را رد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما با همراهی محمد مهدی عسگرپور رییس هیات مدیره در نشستی رسانه‌ای از سازمان سینمایی انتقاد کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی صباغ‌زاده معتقد است کل دنیا درباره جنگ‌هایشان فیلم می‌سازند ولی اولویت تلویزیون این نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهمترین انتظار در قبال حمایت اخیر «سعید خانی» از تروریست‌های غائله «خانه اصفهان» این است که سازمان سینمایی چه واکنشی به ادامه فعالیت‌های او در قالب «خانه فیلم‌» نشان خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه اصولگرا نوشت: با این حال فضای سینمای ایران مانند هر صنف درگیر دستخوش برخی مسائل حاشیه‌ای بوده و هست، اما ناظران منصف اذعان دارند ابعاد این مسئله در سینمای ایران مانند غرب نبوده و عده‌ای ترجیح می‌دهند القا کنند که بحران جنسی در غرب در جامعه ایران هم وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه اصولگرای جوان در مطلبی به حکم اخیر دادگاه درباره ترانه علیدوستی بازیگر سینما پرداخت.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات واکنش حبیب رضایی با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه عصر ایران

در چند روز گذشته نتیجه پرونده شکایت 2 بازیگر از 3 بازیگر دیگر مشخص شد و در رسانه‌ها بازتاب پیدا کرد، اما بعد از اعلام نتیجه باز وکلای حبیب رضایی، ترانه علیدوستی و بابک کریمی به شرح آنچه رخ داده است پرداختند و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زهرا مینویی و صدرا خالقی وکلای ترانه علیدوستی و بابک کریمی جزئیات تازه‌ای از پرونده شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی از این بازیگران و چند چهره سینمایی دیگر را بیان کرده‌اند. بر اساس اظهارات آنها در قرار ذکر شده که تعدادی از زنان و دختران به جهت تسلط و قدرت تصمیم‌گیری نامبردگان در سینما و تئاتر مورد تعرض و آزار کلامی و جنسی قرار گرفته‌اند.