دوشنبه 9 مهر 1403

حجم کار پست پس از کرونا افزایش چشمگیری پیدا کرده است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حجم کار پست پس از کرونا افزایش چشمگیری پیدا کرده است

قزوین - ایرنا - معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران گفت: حجم کار پست و خدمات دهی آن به شهروندان پس از شیوع ویروس کرونا در کشور به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

حسین نعمتی روز یکشنبه در دیدار با خانواده یکی از کارکنان شرکت پست استان قزوین که به دلیل ابتلا به کرونا جان باخته است، ضمن ابراز تاسف از درگذشت وی، از این نیرو به عنوان نیروی مخلص و با ایمان یاد کرد و افزود: ما جای خالی وی را هر لحظه احساس می‌کنیم و شبکه پستی کشور خود را شریک این غم بزرگ می‌داند.

مدیر عامل شرکت پست ایران با اشاره به افزایش حجم کار پست در دوران شیوع ویروس کرونا و جابجایی شمار قابل توجهی مرسوله در این ایام، گفت: بسیج تمامی امکانات شبکه پستی به منظور توزیع به موقع سیم کارت های سرپرستان خانوار به منظور دریافت کمک هزینه دولت، نمونه ای دیگر از مشارکت و حضور فعالانه پست در وقوع بحران هاست که تحقق این مهم تنها با همراهی و همدلی کارکنان خدوم شبکه میسر است.

وی از تلاش و کوشش چشمگیر کارکنان شبکه پستی قدردانی کرد و تمبر یادبود قهرمانان وطن را به این خانواده اهدا کرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخشی دیگر از سفر به استان قزوین، با حضور در گلزار شهدای شهرستان سگز آباد بوئین زهرا بر مزار مرحوم رضا خیری حضور یافت و با ادای احترام به این همکار پرتلاش، یاد وی را گرامی داشت. مرحوم خیری از کارکنان اداره کل پست استان قزوین بود که به علت ابتلا به ویروس کرونا، به لقاء الله پیوست.

*س_برچسب‌ها_س*