چهارشنبه 25 مهر 1403

حداد عادل: اسلام را باید با گفتمان عقلانی معرفی کنیم + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حداد عادل: اسلام را باید با گفتمان عقلانی معرفی کنیم + فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در حاشیه تشییع 200 تن از پیکر شهدای گمنام غلامعلی حداد عادل که در این مراسم حضور داشت گفتگوی کوتاهی با خبرنگار خبرگزاری دانشجو داشت. وی در این گفت و گو و در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه چه نظری در مورد این استقبال با شکوه مردم دارید؟ پاسخ داد: هدف مردم از حضور باشکوه در مراسم تشییع شهدای گمنام پیام دادن به کسانی است که طی این چندماه خیالات دیگری...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در حاشیه تشییع 200 تن از پیکر شهدای گمنام غلامعلی حداد عادل که در این مراسم حضور داشت گفتگوی کوتاهی با خبرنگار خبرگزاری دانشجو داشت.

وی در این گفت و گو و در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه چه نظری در مورد این استقبال با شکوه مردم دارید؟ پاسخ داد: هدف مردم از حضور باشکوه در مراسم تشییع شهدای گمنام پیام دادن به کسانی است که طی این چندماه خیالات دیگری می‌کردند. وی در ادامه گفت: مردم با حضور خودشان می خواهند بگویند ما همان مردم هستیم انقلاب هم همان انقلاب است رابطه ما با شهدا همان رابطه همیشگی است و ما در صحنه هستیم و این انقلاب متکی به مردم است.

عضو تشخیص مصلحت نظام و رئیس فرهنگستان زبان فارسی در مورد وضعیت فرهنگی در اتفاقات اخیر کشور نیز به خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: «اسلام را باید با گفتمان عقلانی معرفی کنیم.»