پنج‌شنبه 3 آبان 1403

حردانی و جایگاهی که به دستش آورد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حردانی و جایگاهی که به دستش آورد

نقش صالح حردانی در ترکیب سپاهان با وظایفش زیر نظر جواد نکونام کمی متفاوت است.

به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی پس از درخشش در دیدار تیم ملی ایران مقابل امارات، در ترکیب اصلی سپاهان برابر ملوان قرار گرفت و روز خوبی را در این نبرد گذراند.

دیداری که در پایان سپاهان موفق شد با تک گل کاپیتان محمد کریمی به پیروزی برسد و چهارمین برد متوالی خود در لیگ امسال را جشن بگیرد.

حردانی که در دو دیدار قبلی تیمش مقابل شمس آذر قزوین و خیبر خرم آباد به عنوان یار جانشین به میدان رفته بود، دوباره توانست جایگاهش در ترکیب اصلی را به دست بیاورد و یکی از ستاره های سپاهان باشد تا این تیم همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

حردانی پس از حضور دو سال نیمه در استقلال و تجربه قهرمانی در لیگ برتر و سوپرجام، به تیم زردپوش اصفهان رفته و امیدوار است تا بتواند با این تیم قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد.

او البته در ترکیب سپاهان وظایف متفاوتی نسبت به حضورش در استقلال دارد و در تیم مورایس بیشتر میل به هجوم در او دیده می‌شود و در دیدار با ملوان دو شوت به سمت دروازه حبیب فرعباسی روانه کرد که یکی را گلر ملوانی ها سیو کرد و دیگری با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت و احتمالا در دیدارهای بعدی شاهد گلزنی این بازیکن کوتاه قامت اما چغر باشیم.

حردانی و جایگاهی که به دستش آورد 2