یک‌شنبه 25 شهریور 1403

حزباوی: قلعه‌نویی هر تصمیمی بگیرد، من آماده‌ام

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حزباوی: قلعه‌نویی هر تصمیمی بگیرد، من آماده‌ام

مدافع تیم ملی و باشگاه سپاهان می گوید که آنها برای کسب سه امتیاز از دیدار با قرقیزستان به میدان خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای برگزاری دیدار برابر قرقیزستان آماده می کند، اکنون در اصفهان به سر می برد. به دلیل ناآماده بودن ورزشگاه آزادی، این مسابقه در فولادشهر برگزار می شود.

محمدامین حزباوی، مدافع تیم ملی در حاشیه تمرین امروز گفت: اردوی بسیار خوبی است. خدا را شکر که تاکنون اردوی مفیدی داشته ایم. همه شرایط در اصفهان بسیار مناسب بود. جا دارد از مسئولین اصفهان که واقعاً شرایط بسیار خوبی برای تیم ملی فراهم کردند، تشکر کنم.

او درخصوص وضعیتش در سپاهان نیز گفت: خدا را شکر در سپاهان شرایط بسیار خوبی داشتم و در خدمت تیم ملی هستم. هر اتفاقی که بیفتد و هر تصمیمی که گرفته شود، من آماده‌ام.

حزباوی درباره اینکه احتمال دارد قلعه‌نویی به جوانان فرصت بیشتری بدهد و از آن‌ها استفاده کند و شاید او نیز به میدان برود، توضیح داد: بله 100 درصد. در دیدارهای قبل مقابل هنگ‌کنگ و ترکمنستان، من در هر دو بازی حضور داشتم. ممکن است در این بازی و بازی بعدی نیز به جوانان فرصت حضور در میدان داده شود.

وی درباره بازی روز پنجشنبه نیز گفت: خب دور اصلی و پایانی مقدماتی جام جهانی است. در نهایت همه بازی‌ها سخت هستند. قرقیزستان هم تیم بسیار خوبی است و امیدوارم با تمام تمرکز برای کسب سه امتیاز وارد میدان شویم.

مدافع تیم ملی در پایان و درخصوص اینکه آیا از قرقیزستان شناختی دارد یا خیر، گفت: بله قطعا از تیم حریف شناخت داریم و فقط به سه امتیاز بازی فکر می‌کنیم.