یک‌شنبه 18 شهریور 1403

حسام عوار و موسی دیابی هم‌تیمی بنزما می‌شوند / اولین خریدهای تابستانی الاتحاد: ستاره‌های رم و ویلا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حسام عوار و موسی دیابی هم‌تیمی بنزما می‌شوند / اولین خریدهای تابستانی الاتحاد: ستاره‌های رم و ویلا

روزنامه عکاظ عربستان گفت بعد از توافق با لوران بلان به عنوان سرمربی، الاتحاد عربستان با دو ستاره شاغل در اروپا هم به توافق رسید.

به گزارش "ورزش سه"، اولین خرید تابستانی باشگاه الاتحاد عربستان احتمالا نه بازیکن بلکه سرمربی خواهد بود. امروز توافق کامل این باشاه با لوران بلان فرانسوی اعلام شد و به نظر می‌رسد ظرف روزهای آینده شاهد معرفی رسمی او به عنوان سرمربی این تیم خواهیم بود.

روزنامه عکاظ گفت الاتحاد تنها به دنبال جذب مربی نیست و همزمان با لوران بلان، امروز با دو ستاره فوتبال شاغل در اروپا به توافق رسید: حسام عوار از رم و موسی دیابی از استون ویلا.

این گزارش حاکی است رامون پلانس، مدیر ورزشی اسپانیایی الاتحاد، مدتی است در اروپا به سر می‌برد و مشغول مذاکره با این دو بازیکن و ایجنت‌های آنها بوده است. پلانس امروز موفق شد با حسام عوار الجزایری و موسی دیابی فرانسوی به توافق برسد.

حسام عوار محصول آکادمی باشگاه لیون است و تا تابستان گذشته همه فوتبالش را در این تیم پشت سر گذاشت. او سال گذشته به عنوان بازیکن آزاد راهی رم شد و حالا قرار است فوتبالش را در عربستان دنبال کند.

موسی دیابی، وینگر 25 ساله فرانسوی محصول آکادمی پاری سن ژرمن است. او اولین قرارداد حرفه‌ای‌اش را با این باشگاه در سال 2019 امضا کرد و سپس راهی تیم دوم بایر لورکوزن شد. او تابستان گذشته با قراردادی بزرگ و 55 میلیون یورویی به استون ویلا رفت.

حسام عوار و موسی دیابی هم‌تیمی بنزما می‌شوند / اولین خریدهای تابستانی الاتحاد: ستاره‌های رم و ویلا 2
حسام عوار و موسی دیابی هم‌تیمی بنزما می‌شوند / اولین خریدهای تابستانی الاتحاد: ستاره‌های رم و ویلا 3