یک‌شنبه 6 آبان 1403

حسرت بارسلونا بر دل این بازیکن هم ماند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حسرت بارسلونا بر دل این بازیکن هم ماند

اسپورت امروز نوشت که لوکاس برگوال، پدیده جدید فوتبال سوئد، رویایش بازی برای بارسا بود ولی به دلیل مشکلات مالی باشگاه کاتالان انتقالش منتفی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دو سه فصلی است که با مشکلات مالی دست به گریبان است. مدیریت سابق باشگاه بی حساب و کتاب خرج می کرد و بازیکن می خرید و این در پاندمی کرونا به بارسا ضربه فراوانی زد.

کار به جایی رسیده که بارسا تنها می تواند بازیکن آزاد جذب کند و در تابستانی که گذشت فقط برای خرید رومئو 3.8 میلیون یورو هزینه کرد. بارسا استعدادهای زیادی را در رقابت با رئال و دیگر باشگاه های بزرگ از دست داده و گویا تا سال 2025 نیز مشکلات بارسا جل نخواهد شد.

اسپورت امروز نوشت که یکی از این بازیکنان مستعد، لوکاس برگوال، پدیده 17 ساله باشگاه یورگاردنس سوئد، است. ژاوی او را به عنوان یک گزینه بالقوه برای پر کردن جای خالی گاوی مدنظر داشت ولی در مذاکره با باشگاه سوئدی متوجه شدند که رقم 15 میلیون یورو برای فروش برگوال می خواهند و پرداخت این رقم برای بارسا در زمستان غیرممکن است. اودینزه نیز دیگر باشگاه خواهان برگوال، حاضر بود 5 میلیون یورو بدهد که باشگاه سوئدی مخالفت کرد.

اسپورت ادعا کرده است که برگوال رویای بازی در بارسا را در سر داشت ولی مثل خیلی دیگر از بازیکنان جوان، حسرت بارسا بر دل او ماند چون باشگاه کاتالان پول کافی ندارد.

حسرت بارسلونا بر دل این بازیکن هم ماند 2