جمعه 28 اردیبهشت 1403

حسن رنگرز: توجهی به نتایج مسابقات جهانی سال گذشته نداریم / به دنبال بهترین عملکرد هستیم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
حسن رنگرز: توجهی به نتایج مسابقات جهانی سال گذشته نداریم / به دنبال بهترین عملکرد هستیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: بدون توجه به نتایج رقابت‌های جهانی سال گذشته به دنبال بهترین عملکرد در پیکار‌های جهانی 2023 هستیم.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: در رقابت‌های جهانی 2023 علاوه بر حریفان همیشگی و سنتی که داریم باید به تیم صربستان رقابت‌ها هم توجه ویژه‌ای داشت چرا که آن‌ها به طور حتم شرایط میزبانی به سود آن‌ها خواهد بود، البته بچه‌های ما هم باید طوری عمل کنند که توان فنی خود را به حریف تحمیل کنند.

قهرمان جهان تصریح کرد: ما اصلا توجهی به رقابت‌های جهانی 2022 صربستان که بدون طلا و سکو برای تیم کشورمان به پایان رسید، نداریم و بر اساس طراحی برنامه و زمان‌بندی مناسب تمرینات خود را دنبال می‌کنیم، ضمن آنکه حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی نیز در دستور کار است تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

رنگرز در پایان گفت: به طور حتم علاوه بر ارتقای سطح آمادگی جسمانی باید روی حفظ آمادگی روحی و روانی تیم هم کار کرد. به همین دلیل معتقدم مربیان خوبی در قالب کادر فنی در کنار بچه‌ها هستند تا آن‌ها در بالاترین سطح اعتمادبه‌نفس قرار دهند و بهترین نتیجه را بدست آورند.

اتحادیه جهانی کشتی پس از لغو میزبانی رقابت‌های جهانی 2023 در کشور روسیه به دلیل محرومیت‌های بین المللی، میزبان جدیدی را برای این دوره از مسابقات تعیین کرد. بدین ترتیب کشور صربستان برای دومین سال پیاپی میزبان رقابت‌های جهانی شد. تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جهانی 2022 صربستان با کسب 2 مدال نقره، یک برنز و عنوان چهارمی به کار خود پایان داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی