سه‌شنبه 10 مهر 1403

حسینیه مجازی دانشجویان راه‌اندازی شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
حسینیه مجازی دانشجویان راه‌اندازی شد

فعالیت‌های حسینیه مجازی ویژه دانشجویان دانشگاه‌های کشور از فردا هشتم ماه مبارک رمضان به همت دانشگاه قرآن و حدیث آغاز می‌شود.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حسینیه مجازی دانشگاه قرآن و حدیث از فردا به مدت 15 روز هر روز از ساعت 17 تا 18 فعالیت خود را آغاز می‌کند.

تلاوت قرآن کریم توسط قاریان دانشجو، بیان کوتاه احکام ماه مبارک رمضان و سخنرانی اساتید دانشگاه قرآن و حدیث با موضوعات: «مهدویت، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، لیالی قدر، اخلاق، شبهات» برنامه‌های این حسینیه مجازی است.

این برنامه به صورت زنده در صفحه https://vc.qhu.ac.ir/hosseinieh  پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت ذکر شده به این نشانی مراجعه کنند.

از جمله اساتید سخنران این برنامه عبارتند از: آیت‌الله ری‌شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، سیدمحمدکاظم طباطبایی رئیس پژوهشکده علوم و معارف حدیث مؤسسه دارالحدیث و عبدالهادی مسعودی، قائم مقام دانشگاه قرآن و حدیث.

مداحی جدید محمود کریمی برای شهید سلیمانی در حرم امام رضا (ع) دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان / مرا از لغزش و گناه دورم بدار یادداشت | خیری در دانشی که سود ندارد، نیست

انتهای پیام /

حسینیه مجازی دانشجویان راه‌اندازی شد 2