یک‌شنبه 3 تیر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه گسترش

بررسی آمار بازار کار و بیکاری فارغ التحصیلان بیانگر این است بررسی نرخ بیکاری جمعیت 15ساله و بیشتر فارغ التحصیل آموزش عالی نشان می دهد,11.8 درصد از جمعیت فعال فارغ التحصیل آموزش عالی بیکار بوده اندد. این نرخ در بین زنان نسبت به مردان و در نقاط روستایی نسبت به نقاظ شهری بیشتر بوده است. بررسی روند تغییرات این نرخ حاکی از کاهش 1.1 درصدی در سال 1402 نسبت به سال قبل است.

وب‌گاه گسترش

محمد آذرپناه گفت: سامانه جستجوی شغلی به اتصال نیروی کار به کارفرمایان کمک می‌کند. هدف از این سامانه، افزایش نظارت دولت بر عملکرد کاریابی‌ها است که متشکل از دو بخش جست‌وجوی نیروی کار و فرصت‌های شغلی است و کارفرمایان، کارجویان و کاریابی‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

آمارها حکایت از این دارد که تاکنون 18 هزار و 667 فرصت شغلی توسط کارفرمایان و کاریابی‌های استان تهران در سامانه جستجوی شغل بارگذاری شده است و حدود 7 هزار و 309 کارجو در سامانه ثبت‌نام و درخواست‌های شغلی خود را ارائه کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

آمارها حکایت از این دارد که سه نرخ بیکاری فارغ التحصیلان و بیکاری کل و بیکاری جوانان طی سال های 1400 تا1403 روند کاهشی داشته است.

وب‌گاه گسترش

محمود کریمی بیرانوند گفت: مطابق آمار مراکز رسمی داخلی و بین‌المللی در سال 1402، خالص اشتغال ایجادی 775هزار نفر، کد بیمه شغل جدید بیش از 900هزار نفر و فرصت‌های شغلی جدید صحت‌سنجی‌شده در سامانه رصد اشتغال وزارت کار یک میلیون نفر بوده که کمترین نرخ بیکاری در دهه‌های اخیر را رقم زده و پس از سال‌ها نرخ بیکاری ایران از ترکیه کمتر شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار به ابهام مطرح‌شده از زبان یک نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری درباره وعده ایجاد یک‌میلیون شغل پاسخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق گزارش‌ها 18 هزار و 667 فرصت شغلی توسط کارفرمایان و کاریابی‌های استان تهران در سامانه جست و جوی شغل بارگذاری شده و حدود 7309 نفر کارجو در سامانه ثبت‌نام و درخواست‌های شغلی خود را ارائه کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آخرین آمار ثبت فرصت‌های شغلی در استان تهران حاکی از آن است که بیش از 18 هزار فرصت شغلی توسط کارجویان و کارفرمایان در سامانه جست‌وجوی شغل به ثبت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آخرین آمار ثبت فرصت‌های شغلی در استان تهران حاکی از آن است که بیش از 18 هزار فرصت شغلی توسط کارجویان و کارفرمایان در سامانه جست وجوی شغل به ثبت رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

جشنواره رزان بهترین محصول «روایت زن» را انتخاب می‌کند؛ روایتی که تصویر یک زن مستقل و قدرتمند را نشان می‌دهد و انگیزه ساختن به زنان می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

هدف‌گذاری سهم 25درصدی فارغ‌التحصیلان از اشتغال ایجادی در دستور کار 1403 قرار گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

به مناسبت فرا رسیدن شهادت دردانه اقا علی ابن موسی الرضا، جوادالائمه علیه‌السلام مداحی حاج محمود کریمی را در حرم مطهر رضوی مشاهده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فصل جدید «حسینیه معلی» از ابتدا تا سیزدهم محرم روی آنتن خواهد رفت. فصل جدید «حسینیه معلی» از ابتدا تا سیزدهم محرم روی آنتن خواهد رفت. به گزارش عرشه آنلاین، مطیعی به «حسینیه معلی» آمد و حضور او در این ترکیب اتفاقاتی جالب را رقم زد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان