شنبه 14 مهر 1403

حسینی: می‌دانستیم می‌بریم اما نه با این نتیجه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حسینی: می‌دانستیم می‌بریم اما نه با این نتیجه!

سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید از عملکرد شاگردانش راضی است.

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک بعد از برد 4 بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن، در نشست خبری پس از بازی گفت: «ما می‌دانستیم که مقابل یک تیم خوب بازی داریم و خدا را شکر بازی خوبی برایمان شد. برنامه ریزی مناسبی داشتیم و به موقع به گل رسیدیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. وقتی یک بر صفر جلو هستی و به گل دوم میرسی تیم اعتماد به نفس خوبی می‌گیرد و خوشبختانه امشب تمام اتفاقات خوب برای ما افتاد. جا دارد از زحمات تمام بچه های تیم که با دل و جان بازی کردند تشکر کنم. این برد را به کارگران زحمتکش آلومینیوم و مردم خونگرم اراک تقدیم می‌کنیم.»

او درباره وضعیت چمن فولادشهر اظهار داشت: «این معضلی است که در فوتبال ما وجود دارد. واقعا نمی دانم مسئولیت این ماجرا به عهده کیست. یادم هست اواخر دهه 70 که به عنوان بازیکن به ذوب آهن آمدم کیفیت زمین فولادشهر با الان اصلا قابل مقایسه نبود. این درد بزرگی است که کیفیت چمن در 25 سال پیش بهتر از امروز بوده است.»

حسینی در واکنش به این سوال که "آیا فکر می‌کردید با این نتیجه برنده شوید؟"، پاسخ داد: «مطمئن بودم بازی خوبی خواهد شد اما اصلا فکر نمی‌کردیم با این نتیجه پیروز شویم. قبلا هم گفته بودم و باز هم می‌گویم که نتایج ما در ابتدای فصل نشان دهنده کیفیت بازیکنانمان نبود. مطمئن بودیم تلاشمان بالاخره جواب می‌دهد. این نتیجه از کیفیت خوب ذوب آهن کم نمی‌کند. آنها خیلی فشار آوردند و زحمت کشیدند که بازی را برگردانند اما امشب شب تیم ما بود و به واسطه همدلی و بازی خوب بازیکنانمان این نتیجه رقم خورد.»

وی در پایان افزود: «فوتبال یک بازی ناشناخته است اما چون خوب کار می‌کردیم منتظر یک نتیجه خوب بودیم و امشب این اتفاق افتاد. آنچه در فوتبال خیلی مهم است این است که اصلا ناامید نشوی، سخت کار کنی و راه درست را بروی.»

حسینی: می‌دانستیم می‌بریم اما نه با این نتیجه! 2