شنبه 29 اردیبهشت 1403

حسین صفا

حسین صفا

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سوگواره نمایشی «چهل منبر» از دوم مرداد ماه تا 25 مرداد به مدت 20 شب در 20 نقطه شهر تهران اجرا می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: آثار موسیقایی متعددی در سال‌های اخیر در مدح و ثنای حضرت علی (ع) و به مناسبت سالروز شهادت این حضرت توسط خوانندگان و هنرمندان صاحب‌نام ساخته شدند که بعضی از آنها خاطره‌انگیز هستند.

خبرگزاری دانا

به زودی سریال ها و مسابقه های جدیدی راهی پلتفرم ها می شوند تا تماشاگران شبکه نمایش خانگی برای تمام هفته خود انتخاب های متنوعی داشته باشند.

خبرگزاری دانا

سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و فیلم نت در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر، به ساخت سریال های جدید خود مشغول اند؛ سریال هایی که با شروع پخش خود می توانند مخاطبان را به سمت هر کدام از این VODها روانه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن چاوشی اثر جدید خود را منتشر کرد. این قطعه که تیتراژ سریال «آمستردام» است، «قشنگ من» نام دارد و شعر آن سروده حسین صفاست.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسابقه «همزاد من» با اتمام مرحله پیش تولید ظرف روزهای آتی مقابل دوربین خواهد رفت.

وب‌گاه فرارو

در مجموع می‌توان گفت زخم کاری یک سریال‌تر و تمیز و شیک است که لااقل در ساخت چیزی از نمونه‌های خارجی کم ندارد. همین هم باعث شده مخاطب دوستش داشته باشد. مخاطبی که این روز‌ها آن قدر سریال درجه یک دیده که راحت سرش کلاه نمی‌رود.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری مهر

مجموعه غزل‌های مدرن «این دست بی‌صدا» و مجموعه شعر سپید «آه به خط بریل» اثر حسین صفا توسط نشر نیماژ منتشر شدند.

خبرگزاری ایسنا

مجموعه شعرهای «آه به خط بریل» و «این دست بی‌صدا» از حسین صفا منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: سال 99 برای همایون شجریان و محسن چاوشی جنجالی شروع شد. قطعه «سرنوشت» شجریان چند روز گذشته و «شرح الف» چاوشی در نوروز منتشر شد و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت. برخلاف اقبال همیشگی به آثار این خواننده‌ها که هر کدام در سبک‌وسیاق خود طرفداران پروپا قرصی دارند، این قطعه‌ها با انتقادهایی روبه‌رو شد که در هر دوی آن ها، متوجه شعر این آثار شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: محسن چاوشی حال در 40 سالگی و بعد از 11 سال فعالیت رسمی موسیقایی در کشور، «بی‌نام» دهمین آلبوم رسمی خود را با 11 قطعه منتشر کرده که در ادامه به تحلیل و بررسی آن چه در این آلبوم اتفاق افتاده است، پرداخته‌ایم