شنبه 9 تیر 1403

حسین‌علی عراق را به زلاتان ترجیح داد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حسین‌علی عراق را به زلاتان ترجیح داد!

حسین علی، بازیکن عراقی تیم هیرنفین هلند اعلام کرد که پیشنهاد کادر فنی تیم ملی سوئد برای بازی در این تیم به جای تیم ملی عراق را رد کرده است.

به گزارش ورزش سه، حسین علی که در تیم‌های ملی پایه سوئد توپ زده است، پیشنهاد حضور در تیم ملی بزرگسالان عراق را پذیرفت و فدراسیون فوتبال این کشور در حال حاضر آخرین مراحل انتقال این بازیکن به تیم ملی این کشور را دنبال می‌کند.

علی در اظهارات خود در برنامه «هت‌تریک» که از شبکه یو تی وی عراق پخش می‌شد، گفت: زمانی که آماده حضور در تیم ملی عراق بودم و تصمیم گرفتم برای این تیم بازی کنم، تیم ملی سوئد از من خواست که با آنها بازی کنم، اما من این پیشنهاد را رد کردم.

او درباره حضور در تیم هیرنفین توضیح داد: لیگ هلند قوی‌تر از لیگ سوئد است و ششمین لیگ قدرتمند دنیا محسوب می‌شود؛ این لیگ، ایستگاهی برای بسیاری از ستارگان برای انتقال به لیگ‌های بزرگ‌تر در نظر گرفته می‌شود.

علی درباره حضور در تیم ملی عراق گفت: پس از تکمیل مدارکم برای حضور در تیم ملی عراق، خسوس کاساس، سرمربی تیم، پیامی حمایتی و تمجیدآمیز برای من ارسال کرد.

وی افزود: آینده فوتبال عراق با حضور لژیونرها و بازیکنان داخلی متمایز خواهد شد و ما می‌توانیم دستاوردهای ویژه‌ای کسب کنیم. هواداران عراقی پس از تماشای مسابقات اخیر، قوی‌ترین و بهترین هواداران جهان هستند. من بسیار تحت تأثیر یونس محمود قرار گرفتم که بسیار سخاوتمند و بانشاط است و همچنین مهارت‌های العماری و زیدان اقبال را دوست دارم.