دوشنبه 14 خرداد 1403

حسین هدایتی

حسین هدایتی

وب‌گاه فرارو

علی کریمی در طول دهه گذشته همواره یکی از منتقدان اتفاقات سیاسی - اجتماعی و فرهنگی در ایران بوده که به‌واسطه شهرت و محبوبیتش، با واکنش‌های زیادی همراه شده است. اتفاقا اینجا همان موضوعی است که مهاجرت احتمالی یا قطعی علی کریمی از ایران را برای یک طیف کاملا خاص مهم جلوه می‌دهد. طیفی که از سال 1388 به این طرف، علیه علی کریمی گارد گرفته و ابایی از تخریب او در فضای رسانه‌ای که اتفاقا تعدادشان...

وب‌گاه منیبان

بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران هر روز داغ تر می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسن حسن‌زاده گفت: سپاه در هیچ زمان و مکانی محدود نخواهد شد، سپاه معادل ملت ایران و انقلاب اسلامی است و تحریم سپاه یعنی تحریم ملت ایران.

خبرگزاری تسنیم

بادران را می‌توان آخرین باشگاهی نامید که با وعده‌های پُر طمطراق وارد فوتبال شد، اما عطای کارش را خیلی زود به لقایش بخشید.

خبرگزاری تسنیم

ستاد دیه کشور از آزادی 7956 محکوم مالی و بدهکار دیات غیرعمد در سال 1400 با حمایت‌های مردمی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی طارمی فقط 6 سال زمان نیاز داشت تا از ایرانجوان بوشهر در لیگ یک ایران به پورتو پرتغال در لیگ معتبر این کشور بپیوندد و در آنجا بدرخشد.

خبرگزاری میزان

نشست چالش‌های رسیدگی و اجرای موثر آرای کمیته‌های فوتبال به همت مرکز وکلای قوه قضاییه برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رانت ادامه‌دار ارز ترجیحی، فرمان قیمت لوازم خانگی دست کیست و 10 خسارت دولت روحانی به بازار مسکن، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بررسی صورت مالی 27 بانک کشور نشان می‌دهد در آخرین صورت‌های مالی 12 بانک زیان انباشته نزدیک به 300 هزار میلیارد تومانی ثبت شده و در 15 بانک نیز سود انباشته 43 هزار میلیارد تومانی مشاهده می‌شود. طبق اطلاعات صورت‌های مالی، در برخی از بانک‌ها مقدار زیان انباشته به قدری بالاست که این اعداد را شاید در هیچ‌جای دنیا نتوان مشاهده کرد. برای مثال زیان انباشته...

وب‌گاه مشرق نیوز

ارز ترجیحی خیری برای رفاه خانوار ندارد و فروکش التهاب در بورس تهران، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری ایسنا

محمدرضا زنوزی یکی دیگر از سرمایه‌دارهایی بود که وارد فوتبال شد و حالا به ته خط نزدیک شده تا یک‌بار دیگر ثابت شود خصوصی‌سازی در فوتبال ایران جواب نمی‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال‌های اخیر بازیکنان ایرانی زیادی از تیم‌های خارجی به فوتبال ایران آمدند که در بسیاری از موارد ناکام ماندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

القاصی مهر در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت قاضی مسعودی مقام گفت: صرفا یک جابه‌جایی صورت گرفته است

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: قاضی مسعودی مقام که آبان ماه سال 98 به عنوان رئیس مجتمع رسیدگی به جرایم اقتصادی منصوب شده بود، پس از دو سال کار قضایی با این مسند خداحافظی کرد و به جای دیگری منتقل شد.

خبرگزاری مهر

آبان ماه سال 98 بود که قاضی مسعودی مقام به عنوان رئیس مجتمع رسیدگی به جرائم اقتصادی منصوب شد و حالا پس از دو سال کار قضایی با این مسند خداحافظی کرده و به جای دیگری منتقل شده است.