چهارشنبه 11 مهر 1403

حضور غیرمنتظره پدیده سپاهان در پست جدید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حضور غیرمنتظره پدیده سپاهان در پست جدید

محمدرضا بردبار اولین بازی برای سپاهان را در پستی انجام داد که تا کنون تجربه نکرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا بردبار هافبک جدید تیم فوتبال سپاهان اولین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد و با توجه به ترافیک بازیکن در پست هافبک دفاعی، او دقایق کوتاهی در پست مدافع راست به میدان رفت تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد.

این هافبک جوان که از فیزیک جالب توجهی بهره می‌برد، با قامت بلند و قدرت‌بدنی بالایی که در اختیار دارد در پست هافبک دفاعی مطرح شد و در بازی‌های تیم ملی امید به عنوان مدافع میانی هم به بازی کرد اما در این مسابقه مورایس برای اینکه ستاره جوانش را در فرم مسابقه قرار دهد در پستی غیر منتظره از او بازی گرفت و حدود 20 دقیقه مدافع راست بود.

این اولین بازی محمدرضا بردبار در فصل جدید فوتبالی بود و با حضور در سپاهان رویاهای خود را در این تیم دنبال می‌کند، او که از سن پایین فرصت حضور در ترکیب ملوان را پیدا کرده بود و در تمامی رده‌های ملی و باشگاه ملوان به میدان رفته است، در تیمی حضور پیدا کرده که پیش از او محمد قربانی و محمدجوادحسین‌نژاد با درخششی که داشتند لژیونر شدند و شاید سرنوشتی مشابه در انتظار این هافبک جوان باشد.

مورایس در این فصل بازیکنان مختلفی را در پست مدافع راست امتحان کرده است و به نظر می‌رسد که او نیم نگاهی خواهد داشت تا از هافبک جوان خود در این پست استفاده کند و دور از انتظار نخواهد بود که شاید بردبار فرصت بیشتری برای حضور در این پست به دست آورد.

با توجه به حضور کریمی، دابو و انزونزی بردبار کار سختی برای بازی در پست هافبک دفاعی خواهد داشت اما حضور در سمت راست خط دفاعی در شرایطی که سپاهان نیاز به کنترل جریان مسابقه دارد، یکی از راهکارها می‌تواند حضور بردبار در سمت راست خط دفاعی باشد.

حضور غیرمنتظره پدیده سپاهان در پست جدید 2