دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

حقوق دیوانه‌وار سادیو مانه در صحرا!/ بزرگترین سوء تفاهم تاریخ بایرن تمام شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حقوق دیوانه‌وار سادیو مانه در صحرا!/ بزرگترین سوء تفاهم تاریخ بایرن تمام شد

مهاجم فصل گذشته بایرن مونیخ دستمزدی نجومی در تیم جدید خود دریافت می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، طبق اطلاعات بیلد، انتقال سادیو مانه، ستاره سنگالی، به النصر، باشگاهی که با حضور کریستیانو رونالدو شهرت جهانی پیدا کرد، قطعی است.

مانه روز یکشنبه در هواپیمای بایرن به سنگاپور حضور نداشت و برای معاینه پزشکی به دبی می رود. او پیش از این در هتل با اعضای بایرن مونیخ خداحافظی کرد.

پس از آن لیورپولی سابق به عربستان می رود، جایی که طبق گزارش های منتشره در این کشور، قرار است سالانه 40 میلیون یورو دستمزد خالص به جیب بزند.

همانطور که باشگاه به طور خلاصه اعلام کرد، شماره 17 بایرن دیگر در لیست تیم "به دلیل مذاکرات قراردادی در مورد تغییر باشگاه" حضور نداشت. این انتقال هم مبلغی کمتر از 37 میلیون یوروی مورد ادعای فابریزیو رومانو برای قرمزها به ارمغان نخواهد آورد.

اگر مانه تست پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد، پایان یکی از بزرگترین سوء تفاهمات تاریخ باشگاه بایرن خواهد بود!

هنگامی که باشگاه در 22 ژوئن 2022 به طور شگفت انگیزی رسما انتقال 32 میلیون یورویی به اضافه پاداش برای انتقال مانه از باشگاه لیورپول را انجام داد، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی سابق، با خوشحالی گفت: "سادیو، یک ستاره بین المللی بزرگ به بایرن می آید که جهان را تحت تاثیر استعدادش قرار داده است."

در آن زمان کارشناسان و هواداران نیز از مانه به عنوان یک انتقال پر شور و سلطنتی استقبال کردند.

اما بعد از گذشت یک سال، انجام 38 بازی و ثبت تنها 12 گل بعد، این همه سرخوشی از بین رفت. گاهی اوقات به نظر می رسید که مانه نشاط، اعتماد به نفس و تیزچنگی بی رحمانه ای را که با آن در سال 2019 در لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، از دست داده بود.

پارگی تاندون سر نازک نی کمی قبل از شروع جام جهانی در نوامبر گذشته باعث شد که مانه پس از شروع ضعیفش در مونیخ به شدت افت کند. نقطه پایان غم انگیز اما لب خونینی بود که او به لروی سانه پس از بازی لیگ قهرمانان اروپا در منچستر مقابب سیتی در اوایل آوریل هدیه داد.

حقوق دیوانه‌وار سادیو مانه در صحرا!/ بزرگترین سوء تفاهم تاریخ بایرن تمام شد 2
حقوق دیوانه‌وار سادیو مانه در صحرا!/ بزرگترین سوء تفاهم تاریخ بایرن تمام شد 3