دوشنبه 16 مهر 1403

حل مشکلات مردم باید اولویت اصلی مدیران قزوین باشد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حل مشکلات مردم باید اولویت اصلی مدیران قزوین باشد

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید تکریم ارباب رجوع و کسب رضایت شهروندان را در سرلوحه امور خود قرار دهند و برای حل مشکلات مردم با نهایت توان، تلاش کنند.

هدایت الله جمالی پور روز شنبه در بازدید سرزده از بخش‌های مختلف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، افزود: در ارزیابی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان باید مجموعه شهرستان‌ها و مناطق مورد بررسی قرار گیرند تا بتوان به صورت دقیق برای سنجش وضعیت ارایه خدمات در دستگاه‌ها اقدام کرد.

وی افزود: مهمترین اقدام در سرکشی از دستگاه‌ها پیگیری نحوه ارائه خدمات به مراجعان است و اینکه میزان رضایت شهروندان از خدمات یک دستگاه در چه حدی قرار دارد.

جمالی پور با بیان اینکه کارکنان ادارات، تکریم ارباب رجوع را در سرلوحه امور خود قرار دهند، اظهار داشت: پیگیری امور مراجعان تا حصول نتیجه باید استمرار پیدا کند تا موجبات جلب رضایت مردم فراهم شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین به کارکرد موثر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه اشاره کرد و افزود: باید برای ارتقای سطح خدمات قابل ارایه به جامعه تلاش مضاعفی از سوی مسوولان صورت گیرد و در سال جهش تولید گام‌های عملیاتی و اجرایی در این خصوص برداشته شود.

*س_برچسب‌ها_س*