شنبه 16 تیر 1403

حمایت رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران از سعید جلیلی در انتخابات

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
حمایت رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران از سعید جلیلی در انتخابات

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی خان‌محمدی رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران از سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم حمایت کرد.

متن پیام وی به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اِنَ اللهَ لاَ یُغَیِرُ مَا بِقَوم حَتَی یُغَیِرُوا مَا بِأَنفُسِهِم

پدیده جهانی فساد، معلول یک ویژگی مشترک در میان آحاد انسانی و دولتمردان است و آن «زیاده خواهی» و «حرص و آز» است. شدت ظهور و بروز این ویژگی وابسته به میزان مستعد بودن عوامل محیطی بیرونی است. این مسیر راهی بی‌انتها پیش روی انسان می‌نهد که برآمده از همان توصیف آیه 19 سوره مبارکه معارج «اِنَ الاِنسَانَ خُلِقَ هَلُوعًا».

مردم عزیز ایران دراین زمان حساس و قرار گرفتن در دوراهی تاریخ‌ساز، انتخاب با من، شما و دیگران است که از تاریخ گذشته این مرز و بوم عبرت گرفته و با انتخاب اصلح که حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (دام‌ظله) در فرمایشات صریح خود حضور مردم را مهمتر از انتخاب اشخاص دانسته‌اند و البته علاوه بر تاکید حضور فراگیر به بیان شاخص‌های اصلح هم پرداخته‌اند.

رعایت تقوا، دلسوزی، تلاش و مجاهدت شبانه روزی، اعتقاد کامل به مبانی دینی و انقلاب، داشتن روحیه استکبار ستیزی، اعتقاد و اعتماد به ظرفیت‌های عظیم داخلی کشور، حفظ مرزبندی‌های واضح و روشن با دشمنان و بدخواهان، مهم‌ترین ملاک‌های فرد اصلح جهت پذیرش مسئولیت مهم قوه مجریه است که با این انتخاب آینده فرزندانمان و توسعه کشور عزیزمان ایران را تضمین نماییم.

با توجه به تعمق در تشکیلات و اطرافیان ستادی نامزد‌های محترم ریاست جمهوری و با توجه به روحیه فسادستیزی جناب آقای دکتر سعید جلیلی که با حضور در مناصب مختلف حاکمیتی، سلامت نفس، پاکدستی، عدالت‌خواهی و ولایتمداری در گذشته ایشان به اثبات رسیده است لذا از کلیه آحاد مردم شریف، فهیم و تاریخ‌ساز و وطن‌پرست ایران اسلامی درخواست می‌نماییم باز هم مثل همیشه با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو نسبت به اجماع و اجتماع خود حساس بوده و ساحت مقدس ولیعصر (عج) و نایب برحق ایشان امام خامنه‌ای را خشنود و موعود نموده و با انتخاب اصلح آقای دکتر سعید جلیلی، زمینه استفاده از فرصت‌های بیکران را جهت جهش ایران اسلامی و توسعه روز افزون این مرزو بوم را مهیا نماییم.

سیدعلی خان محمدی رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران