چهارشنبه 4 مهر 1403

حمایت نیمار از اهدای توپ طلا به وینیسیوس

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
حمایت نیمار از اهدای توپ طلا به وینیسیوس

نیمار از اهدای توپ طلا به هموطنش وینیسیوس جونیور حمایت کرد و او را شایسته‌ترین فوتبالیست برای این جایزه دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با گزارش‌هایی که امروز در اسپانیا منتشر شد شکی باقی نمانده که توپ طلای امسال به وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید خواهد رسید.

به گزارش ورزش سه، نیمار که رفاقتی صمیمی با وینیسیوس دارد و بارها در عمارت لوکس خود در برزیل میزبان وینی بوده، بلافاصله به این خبرها واکنش نشان داد و گفت هیچکس بیشتر از وینی شایسته دریافت توپ طلا نیست.

نیمار که سال‌ها بازیکن بارسلونا بوده بدون توجه به اینکه وینی ستاره رئال مادرید است برای او پستی حمایتی منتشر کرد و نوشت: "البته که من از توپ طلای وینیسیوس حمایت می‌کنم. من معتقدم در حل حاضر هیچ نامزدی به اندازه وینی شایسته توپ طلا نیست. وینیسیوس شایسته توپ طلاست چون جنگنده است. او با جنگیدن با خیلی‌ها ثابت کرده که بهترین بازیکن دنیاست. کسی که در زندگی‌اش سختی‌های زیادی کشیده ولی از همه انتظارها فراتر ظاهر شده و انتقادها نتوانسته مانع پیشرفتش بشود. وینی برای همه ما الگو است".

توپ طلایی که در دو دهه گذشته عملا به صورت انحصاری در تملک لئو مسی و کریس رونالدو بوده حالا قرار است در عصر کنار رفتن این دو اسطوره اولین مالک خود را بشناسد. ستاره برزیلی حالا در یک قدمی توپ طلاست. نقش پررنگ وینیسیوس در قهرمانی فصل گذشته رئال در لیگ قهرمانان و لالیگا باعث شده او مخالفانی حداقلی برای دریافت توپ طلا داشته باشد.

258 258

کد خبر 1962238