دوشنبه 16 مهر 1403

حمایت 10 میلیارد تومانی دولت از برج فناوری اصفهان

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
حمایت 10 میلیارد تومانی دولت از برج فناوری اصفهان

برج فناوری اصفهان افتتاح شد، ارزش سرمایه‌گذاری برج فناوری 500 میلیارد تومان است و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با اختصاص مبلغ 10 میلیارد تومان و حمایت‌های استقرار شرکت‌ها در احداث برج فناوری مشارکت داشته است.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی رییس جمهور، برج فناوری و نوآوری در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

برج فناوری در زمینی به مساحت 4800 مترمربع و با زیربنای 23 هزار مترمربع در 14 طبقه احداث شده است.

این برج، محل استقرار دفاتر اداری و تحقیق و توسعه شرکت‌ها و مؤسسات فناور و همچنین واحدهای ارائه‌دهنده خدمات تجاری‌سازی فناوری است.

احداث برج فناوری به صورت یک پروژه مشارکتی بخش خصوصی و دولتی انجام شده است.

دهقانی: رئیس‌جمهور شهید در حوزه دانش‌بنیان‌ها دغدغه داشت

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در احداث برج فناوری مشارکت داشته‌اند.

برج فناوری قابلیت استقرار 70 شرکت و موسسه فناور و دانش‌بنیان را دارد و ضمن ارائه خدمات استقرار، خدمات مشاوره، راهبری، بازارسازی و توسعه محصول را به هسته‌ها و شرکت‌های فناور مستقر ارائه می‌دهد.

ارزش سرمایه‌گذاری برج فناوری 500 میلیارد تومان است و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با اختصاص مبلغ 10 میلیارد تومان و حمایت‌های استقرار شرکت‌ها در احداث برج فناوری مشارکت داشته است.