یک‌شنبه 1 مهر 1403

حمله بازیکن سابق استقلال به نکونام و کادر فنی

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
حمله بازیکن سابق استقلال به نکونام و کادر فنی

مدافع راست تیم فوتبال استقلال برخی اتفاقات فصل قبل از سوی کادر فنی را دلیل ناکامی در قهرمانی می داند و جعفر سلمانی مدافع راست سابق استقلال در مورد قهرمان نشدن این تیم در فصل گذشته و نیمکت نشینی خود گفت: با وجود آمادگی فراوانی که داشتم از طرف کادرفنی استقلال کم‌تر به بازی گرفته می‌شدم. ما در فصل گذشته می‌توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم، اما متاسفانه حواشی درون باشگاه و تمرکز نداشتن بر روی بازی‌های خود و پرداختن به مسائلی که نیازی نبود تا به آن‌ها توجه شود، سبب شد که قهرمانی را دو دستی تقدیم رقیب دیرینه خود کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه رفتار کادرفنی و مدیریت باشگاه در نحوه جدایی‌ام جالب نبود و من انتظار احترام بیش‌تری را از سوی آن‌ها داشتم، اما من به عنوان یک استقلالی برای تیم محبوب استقلال آرزوی موفقیت دارم.

سلمانی افزود: کادرفنی مقرر کرده بود که بسیار کم از من در ترکیب استفاده کند، این درحالی است که من می‌توانم در چند پست به راحتی بازی کنم و این ویژگی را از دوران نوجوانی داشتم، ولی کادرفنی بیش‌تر روی 13 تا 14 نفر نظر داشت، اما من به تصمیمات آن‌ها احترام می گذارم. من در فصل گذشته یکی از بدترین فصول فوتبالی‌ام را سپری کردم، زیرا هم آماده بودم و هم می‌توانستم بیش‌تر به استقلال کمک کنم، اما در نهایت این مربی است که تصمیم می‌گیرد.