دوشنبه 16 مهر 1403

حمله برباتوف به بازیکنان یونایتد: خجالت بکشید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حمله برباتوف به بازیکنان یونایتد: خجالت بکشید

دیمیتار برباتوف، بازیکن سابق منچستریونایتد، از عملکرد بازیکنان این تیم انتقاد کرده و از آن‌ها می خواهد تا از جانی اونز الگو بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی هفته هفتم لیگ برتر انگلیس مقابل استون ویلا به تساوی 0-0 در ویلا پارک دست یافت. با این نتیجه تیم اریک تن هاخ 5 بازی بدون برد را پشت سر گذاشته است.

دیمیتار برباتوف از تساوی بدون گل یونایتد در بازی خارج از خانه به شدت عصبانی بود و از بازیکنان این تیم خواست که به دلیل عملکردشان خجالت زده باشند.

شیاطین سرخ در حمله خطری روی دروازه حریف ایجاد نکردند و در مقابل جانی اونز از حملات پی در پی استون ویلا جلوگیری کرد تا دروازه تیمش را بسته نگه دارد و در پایان به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شود.

مهاجم سابق یونایتد به عنوان کارشناس اسکای اسپورت درباره این دیدار صحبت کرد و از بازیکنان یونایتد خواست که بیشتر از اونز و تجربیاتش استفاده کنند.

برباتوف گفت: "سعی می‌کنم که کلمات مناسبی را انتخاب کنم. تمام بازیکنان در زمین امروز باید شرمنده باشند چون جانی اونز 37 سال دارد و بهترین بازیکن مسابقه شد. بازیکنان جوان باید به این نکات توجه داشته باشند و بهتر عمل کنند."

برباتوف همچنین انتظار دارد انتقادات اخیر از یونایتد و اریک تن هاخ ادامه یابد: "فکر می‌کنم انتقادات همچنان افزایش می‌یابد چون یونایتد برای کسب امتیاز نیاز به پیروزی دارد. آن‌ها در رده چهاردهم جدول هستند که باورکردنی نیست و تنها راه اصلاح آن کسب امتیاز است. تنها راه برطرف کردن این انتقادات کسب امتیاز است."

حمله برباتوف به بازیکنان یونایتد: خجالت بکشید 2