جمعه 31 فروردین 1403

حواشی قبل از بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حواشی قبل از بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس

اهواز - ایرنا - تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه در مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایرنا تیم پرسپولیس امروز پنجشنبه در حالی رو در روی نفت مسجد سلیمان قرار می‌گیرد که برای رسیدن به رتبه‌های بالایی جدول به برد نیاز دارد و رسیدن به این مهم در مسجدسلیمان کار ساده‌ای نیست.

تیم پرسپولیس روز گذشته برای دیدار با نفت وارد اهواز شد و پس از اسکان در این شهر، ظهر امروز پنجشنبه راهی مسجدسلیمان شد.

پرسپولیسی‌ها که فصل گذشته خاطره خوشی از مسجدسلیمان دارند و قهرمانی خود را در این شهر جشن گرفتند امیدوارند بار دیگر برابر این تیم عملکرد خوبی داشته باشند.

پیش از آغاز بازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی ضدعفونی و پلمب شد همچنین افسران سلامت فدراسیون فوتبال برای رعایت پروتکل های بهداشتی از ورزشگاه دیدن کردند.

اتاق های ناظران بازی، وی آی پی، رختکن ها، کنفرانس خبری، توپ های بازی و دیگر نقاط ورزشگاه ضدعفونی شدند.

بسیاری از تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان همچون بازی های گذشته پیش از شروع بازی، در منازل و بلندی های اطراف ورزشگاه مستقر شده‌اند تا نظاره‌گر این بازی مهم باشند.

برخی از هواداران متعصب نفت قصد ورود به ورزشگاه را دارند که از ورود آنها جلوگیری شده است. ماموران برقرار کننده حفظ نظم در ورزشگاه مستقر هستند تا از بروز حادثه جلوگیری شود.

آسمان مسجدسلیمان پوشیده از ابر است و احتمال بارندگی هنگام بازی وجود دارد؛ زمین چمن ورزشگاه همچنان از کیفیت مناسبی برخوردار نیست.

برخی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان با در دست داشتن پرچم‌های زردرنگ بیرون ورزشگاه حضور دارند و منتظر اتوبوس بازیکنان هستند.

راه های ورودی به ورزشگاه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی بسته شده و از ورود خودرو جلوگیری می‌شود. همچنین این دیدار بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود.

فصل گذشته نفتی ها در خانه شکست‌ناپذیر ظاهر شده بودند تا اینکه همین پرسپولیس با هدایت گل‌محمدی در هفته بیست و ششم به این رکورد پایان داد حال باید منتظر بود و دید چه نتیجه ای در پایان رقم می خورد.

نشست هماهنگی دیدار بین تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس از هفته سوم رقابت های لیگ برتر نیز امروز برگزار شد.

این نشست در راستای هر چه بهتر برگزار کردن این مسابقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد.

مسئولان 2 تیم، خداداد افشاریان و حسن کامرانی‌فر به عنوان ناظر مسابقه و ناظر داوری در این نشست حاضر بودند.

در این نشست بر رعایت تمام موارد مربوط به پروتکل‌های بهداشتی تاکید و مقرر شد از تیم میزبان 6 نفر و از تیم میهمان چهار نفر حق ورود به ورزشگاه را دارند و از ورود سایر افراد متفرقه به داخل ورزشگاه جلوگیری شود.

همچنین مشخص شد تیم نفت با لباس سفید و دروازه‌بانش با پیراهن آبی و تیم پرسپولیس با لباس یکدست قرمز و دروازه‌بانش با پیراهن مشکی بازی می کنند.

دیدار بین تیم های نفت مسجدسلیمان از ساعت 16:35 روز 6 آذرماه در مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به ترتیب ره چهار و 2 امتیاز در مکان 6 و 12 جدول رده بندی قرار دارند.

*س_برچسب‌ها_س*