یک‌شنبه 8 مهر 1403

خاموش شدن موتور میانه راه؛ عادت مورایس!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
خاموش شدن موتور میانه راه؛ عادت مورایس!

سپاهان همانند 2 فصل قبل پس از شروعی مقتدرانه، به یک‌باره وارد چند هفته بدون پیروزی شد و صدر جدول در لیگ برتر را از کف داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مورایس در سومین سال حضورش در سپاهان به سر می‌برد. سرمربی پرتغالی در دو فصل گذشته همیشه تیمی منسجم در حد و اندازه های قهرمان وارد میدان کرده اما پایان فصل همیشه داستانی متفاوت داشته‌اند.

سپاهان در هر سه فصلی که با ژوزه مورایس لیگ را آغاز کرده سناریویی تقریبا مشابه را پشت سر گذاشته است. آن‌ها در لیگ‌های بیست‌ودوم و بیست‌وسوم نیز استارتی فوق‌العاده داشتند و به ترتیب در 2 و پنج بازی ابتدایی به برتری دست یافتند اما سپس شاهد افت چند هفته‌ای آن‌ها حداقل در بحث نتیجه‌گیری بودیم. طلایی‌پوشان در لیگ بیست‌ودوم موفق به ثبت پیروزی در 4 مسابقه بعدی نشدند و یک باخت و 3 تساوی عایدشان شد. فولاد در هفته چهارم در اصفهان با یک گل از سد سپاهان گذشت تا اولین باخت این تیم در لیگ به دست بیاید.

لیگ بیست‌وسوم نیز شباهت فراوانی به این فصل داشت. قهرمان 5 دوره لیگ برتر در پنج دیدار ابتدایی‌اش در لیگ به 15 امتیاز کامل رسید ولی تساوی برابر نساجی ترمز آن‌ها را کشید و سپس با اولین باخت تیم تحت هدایت مورایس مواجه شدیم. جایی که سپاهان بازهم در خانه طعم تلخ شکست را برای اولین مرتبه چشید. آن‌ها با حساب سه بر 2 به ملوان نتیجه را واگذار کردند و مقابل دیدگان هواداران خودی از زمین خارج شدند.

257 251

کد خبر 1963883