شنبه 5 آبان 1403

خاوی مارتینز:/ سبک بازی فلیک کاملا بارسایی است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خاوی مارتینز:/ سبک بازی فلیک کاملا بارسایی است

خاوی مارتینز، بازیکن سابق بایرن مونیخ، معتقد است که هانسی فلیک گزینه مناسبی برای جانشین ژاوی هرناندز در بارسلونا است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا همچنان به دنبال مربی فصل آینده است و هر روز گزینه‌های متعددی برای نیمکت آبی اناری پوشان مطرح می‌شود. ژاوی به تازگی اعلام کرد که قرار است در 30 ژوئن بارسا را ترک کند و قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

از میان گزینه‌های مطرح شده، نام هانسی فلیک پررنگ‌تر از سایر مربیان است. این مربی پس از پایان همکاری با تیم ملی فوتبال آلمانی یک مربی آزاد است و در اخبار هم اینطور اعلام شده که یادگیری زبان اسپانیایی را هم آغاز کرده است.

خاوی مارتینز، فوتبالیستی که طی چندین فصل با مربی آلمانی در بایرن مونیخ همکاری داشت، تایید کرده که فلیک گزینه مناسبی برای هدایت بارسا خواهد بود.

مارتینز گفت:"هانسی فلیک یک عامل بسیار خوب برای تیم بود. در بایرن او از ما مثل موتورسیکلت کار می‌کشید، خیلی خوب بودیم. انتخاب او برای بارسا؟ نمی‌دانم، من نگران مانعی مثل زبان اسپانیایی هستم. این خیلی مهم است. او مربی بسیار صادقی است، او همیشه به شما می گوید که چه فکری می‌کند. او آرام است. باید خیلی با او وارد چالش شوید تا عصبانی شود. در رختکن اول همه را آرام می کند و بعد حرف می‌زند. شیوه بازی فلیک کاملا بارسایی است. ما همراه او به سبک پپ بازی کردیم، مدافعان میانی در عقب بازی را آغاز می‌کردند و توپ از آنجا به تیم می‌رسید."

او درمورد نحوه تصمیم گیری ژاوی برای جدایی از بارسا گفت:"زمانی که ژاوی تصمیم خود را اعلام کرد، یک تلنگر بود. رفتار با او بسیار ظالمانه بود، در بارسلونا و مادرید مطبوعات شما را می‌کشند. لازم است بدانیم تحمل آن، گاهی اوقات بسیار سخت است. در آلمان بیشتر به شخصیت مربی احترام می‌گذارند."

خاوی مارتینز:/ سبک بازی فلیک کاملا بارسایی است 2