دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در سفر به عمان حامل پیام آیت‌الله رئیسی برای سلطان عمان هستم.

تقی خانی با بیان اینکه رزمایش‌های ارتش در راستای ارتقای توانمندی‌های فردی و یگانی اجرا می‌شود، گفت: به زودی رزمایشی در جنوب شرق ایران خواهیم داشت.

وزیر امور خارجه کشورمان لحظاتی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.

مراسم عزاداری شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علی‌ها در حسینیه امام خمینی در حال برگزاری است.

نماینده مجلس گفت: ایران در سایه تحریم‌ها به خودکفایی دست یافته و این مهم نشان می‌دهد کشورمان توانسته دسیسه‌های دشمنان را خنثی کند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به حضور مردم در مراسم تشییع پیکر 200 شهید گمنام گفت: این صدا و سیمای واقعی ملت ایران است.

سرلشکر باقری با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال نو میلادی را به فرماندهان و روسای ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور‌های مسیحی جهان تبریک گفت.

سخنگوی جبهه پایداری از برگزاری مراسمی به مناسبت سالگرد 9 دی، شهادت سردار قاسم سلیمانی و ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی از سوی تشکل سیاسی متبوعش خبر داد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مردم در عمل ثابت کرده‌اند که در جبهه حق حضور داشته و هیچ‌گاه مغلوب جبهه باطل نمی‌شوند.

نشست هم اندیشی امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش با دانشجویان دوره 33 دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

سخنگوی وزارت خارجه در صفحه خود نوشته: سیاه‌نمایی علیه ایران ماهیت واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را پنهان نمی‌کند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی برای بشریت است، گفت: ایشان یک شخصیت بزرگ، اثرگذار و تحولگرا در تاریخ است.

وزیر کشور از آغاز فعالیت اجرایی این نهاد برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد که اسفندماه سال آینده در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس‌جمهور «سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی» را که در جلسات این شورا بررسی، تدوین و به تصویب نهایی رسیده بود، برای اجرا ابلاغ کرد.

مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر 200 شهید گمنام دوران دفاع مقدس از دانشگاه تهران به سمت معراج شهدا آغاز شد.

همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) دوشنبه شب مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار ش