دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر کشور گفت: عفاف و حجاب امری ارزشی و قانوی است و همه مکلف هستیم که آن را اجرایی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در سند تحول بنیادین و در ساحتی به نام تربیت اجتماعی و سیاسی به فهم سیاسی دانش آموزان توجه ویژه‌ای شده است.

وزیر فرهنگ گفت: تمام فعالیت‌های هنری و فرهنگی در حال اجرا شدن هستند و هنرمندان فعالیت می‌کنند و ما نیز در خدمت آن‌ها هستیم.

انسیه خزعلی گفت: نرم افزاری مخصوص برای دختران 12 تا 18 سال در دست ساخت داریم تا بتوانند بهتر توانمندی‌های خود را به ظهور برسانند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اخراج ایران از کمیسیون مقام زن زنگ خطری برای سازمان ملل دانست.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان برای اینکه مدل انقلاب اسلامی را ناتوان و ناکارآمد کنند، بر متوقف کردن پیشرفت نظام متمرکز شده اند.

امیرعبداللهیان در توییتر نوشت: وزیر خارجه عربستان سعودی نسبت به آمادگی کشورش برای ادامه مذاکرات با ایران ابراز اطمینان کرد.

نشست منطقه‌ای بغداد -2 البته در غیبت برخی از کشور‌ها برگزار شد تا ثابت شود بهترین راه تامین نیاز‌های منطقه‌ای در گرو اراده ساکنان این منطقه است.

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با همتای فرانسوی خود مداخله این کشور در امور داخلی ایران را غیر قابل قبول دانست.

روابط عمومی کل سپاه جزئیاتی از ضربه سازمان‌های اطلاعات سپاه و فراجا و وزارت اطلاعات را به شبکه تروریستی فعال در جنایت تروریستی ایذه اعلام کرد.

رضایی گفت: با توجه به کاهش ارزش پول ملی، خلق اسکناس نمی‌تواند بهترین راهکار باشد و موجب افزایش تورم می‌شود.

روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در جمع خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز و دربی تهران پرداخته‌اند.

وزیر خارجه کشورمان در توییتر دیدار با جوزپ بورل نماینده عالی و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را صریح، دوستانه و سازنده توصیف کرد.

کنعانی در توییتر نوشت: تقدیس شرم آور سرکرده تروریست منافقین و مزدور صدام جنایتکار، چهره دروغین حقوق بشری آمریکا را شفاف‌تر کرد.

رئیسی قانون موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین ایران و نیکاراگوآ را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان پیام آیت الله رئیسی را به ملک عبدالله پادشاه اردن تسلیم کرد.