دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

پویانمایی «در سایه سرو» جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان «جوزفه ماستری» جشنواره بین‌المللی فیلم کورتی دا سوگنی کشور ایتالیا را دریافت کرد.

تهران، شیراز، مشهد و کرج پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در نخستین ماه سال 1403 بودند.

رئیس سازمان صدا و سیما ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت نظارت ساترا بر محتوا و فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی خبر داد.

نویسندگان وابسته به انجمن قلم آمریکا (PEN) که از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی و حماس بار‌ها این سازمان را برای کم اهمیت جلوه دادن جنایاتی که علیه نویسندگان و روزنامه نگاران انجام داده است، محکوم کرده بودند؛ در نهایت از حضور در این رویداد انصراف دادند تا این رویداد سالانه لغو شد.

دو قطعه از آثار عکاسی دانش آموز ایرانی، مورد پذیرش گروه داوری چهارمین دوره مسابقه و نمایشگاه بین المللی عکس 2024 Youth Photo Contest Noframes در کشور روسیه قرار گرفت.

با انتشار غزلی از رهبر انقلاب، برخی از هنرمندان و شاعران کشور به استقبال از این اثر رفتند و تازه‌ترین آثار خود را منتشر کردند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه شاهد تبلور موقوفات منفعتی هستیم، که واقف گفته درآمد حاصل ملک وقفی صرف امور منفعتی مانند ایتام، قرآن، علم و... شود.

فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می‌گذارد، در ماه سپتامبر اکران می‌شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سریال «نون خ» در ترویج صنایع دستی، مناطق گردشگری و آداب و روسوم مردم موفق بود.

سریال «بدل» به کارگردانی علی مشهدی و بازی شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی و ساعد هدایتی، به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

تام هالند بازیگر نقش مرد عنکبوتی از همکاری بسیار خوبش در «اسپایدر من 4» خبر داد و درباره پایبندی اش به این شخصیت محبوب صحبت کرد.

گوشه‌ای از حال و هوای زندگی کولبران در مجموعه «نون. خ 5» به تصویر کشیده شد و شما می‌توانید بخش‌هایی از آن را مشاهده کنید.

همزمان با شب وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ره)، مراسم استقبال از پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) با حضور ایرانیان مقیم مالزی در کوالالامپور برگزار شد.

مجری با سابقه رادیو ایران گفت: من 27 سال برنامه‌های «راه شب» اجرا کرده‌ام و مردم همیشه با رادیو دوست بوده اند.

حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری برنامه از مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این مسابقه قرآنی را تماشا کنند.

یک استاد زبان و ادبیات پارسی با اشاره به روز جهانی کتاب و حق مولف، سرانه مطالعه در ایران را در مقایسه با دیگر کشور‌ها پایین دانست.