یک‌شنبه 13 خرداد 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا امروز دوشنبه (20 مه) پس از آنکه داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده در هفته گذشته شرط‌بندی‌هایی مبنی بر اینکه فدرال رزرو می‌تواند نرخ بهره را دو بار در سال جاری کاهش دهد، تثبیت کرد، به بالاترین حد خود رسید.

وزیر جهاد کشاورزی، شهادت رییس جمهور کشور و هیات همراه را در حین خدمت تسلیت گفت.

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار تهران تغییر کرد.

60 لیتر سهمیه بنزین فروردین‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد سه‌شنبه (یکم فروردین‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

وزیر اقتصاد ضمن عرض تسلیت در پی شهادت رئیس جمهوری، در توئیتی اظهار کرد:... گریه نمی‌دهد امان.

در پی شهادت رییس جمهور دلالان ارز از این موضوع سو استفاده کرده و با نرخ سازی کاذب دنبال افزایش نرخ ارز در بازار هستند که این مساله باید مورد توجه نهادهای امنیتی قرار گیرد.

عبدالناصر همتی، رییس کل اسبق بانک مرکزی، شهادت سید ابراهیم رییسی، رییس دولت سیزدهم و هیات همراهش را تسلیت گفت.

اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به زمانی دیگر موکول شد.

عضو هیات مدیره سازمان بورس از تعطیلی بورس برای امروز خبر داد.

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تداوم اجرای طرح یسنا (حمایت از مادران نیازمند باردار و شیرده و دارای کودک زیر 2 سال) در سال 1403 خبر داد و گفت: اقلام و مبلغ موردنظر برای اجرای طرح به سازمان برنامه و بودجه و ستاد ملی جمعیت ارائه شده و مورد تایید قرار گرفته است.

با استناد به آمارهای شبکه بانکی از حجم تسهیلات پرداختی به بخش مسکن و ساختمان، در سال گذشته (1402) بانک‌ها، مجموعا 260 همت، معادل 260‌هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش مسکن و ساختمان در حوزه‌های گوناگون اعم از ساخت، خرید و... پرداخت کردند.

بورس از دیدگاه مردم به یکی از بی‌رحم‌ترین بازارها تبدیل شده‌است. در ریزش اخیر شاهد آن بودیم که هر تارگت حمایتی، شکست خورد و شاخص‌کل بورس اعداد پایینی را به خود دید.

آئودی Q5 e-tron جدیدترین خودروی بازار ایران به حساب می‌آید که در سامانه خودروهای برقی عرضه شده است. این خودرو در کنار برادر کوچک‌تر خود Q4 e-tron، لقب جذاب‌ترین وارداتی‌های ایران را یدک می‌کشند.

طبق مصوبه شورای عالی بورس برای توزیع سود سهام عدالت، قرار شده بود این سود در دو مرحله تا پایان آذر ماه و در مرحله بعد تا قبل از پایان سال، به حساب دارندگان این سهام، واریز شود.

بانک مرکزی فهرست اقلام کالایی دریافت کننده ارز در سال 1402 را منتشر کرد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به وزیر نفت بر لزوم اصلاح دستورالعمل قیمت‌گذاری خوراک نفت و فراورده‌های پالایشی تاکید کرد.