جمعه 10 فروردین 1403

فرهنگی وب‌گاه خبر آنلاین

فرهنگی وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دو فیلم جشنواره فجر سال گذشته برای اکران عمومی پروانه نمایش گرفته‌اند.

فیلم سینمایی «شهربانو» ساخته مریم بحرالعلومی برنده جایزه بهترین فیلم در هفتمین جشنواره فیلم و هنرهای رسانه‌ای زنان استرالیا شد.

عکس چهره‌های مشهور همیشه در صفحات اول رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند تا مخاطبان همه‌ی جهان آنها را ببینند. اما در این میان چه کسی، کدام زوج‌های مشهور بیشترین عکس را دارند؟ این مطلبی است که کانون توجه بسیاری است.

شرق نوشت: همایون اسعدیان، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس، در پاسخ به این پرسش که درحال‌حاضر تولید محتوای مورد نیاز جامعه از طریق شبکه نمایش خانگی تأمین می‌شود و بعد از گذشت سال‌ها از فعالیت این رسانه آیا به نقطه مطلوب رسیده‌ایم یا خیر؟ گفت: «قطعا اگر بگوییم به نقطه مطلوب رسیده‌ایم، کمی خوش‌باورانه است. فکر نمی‌کنم به نقطه مطلوبی رسیده باشیم، ولی قطعا در مسیر نقطه مطلوب هستیم.

نخستین کنسرت خواننده پاپ «حامیم» در شرایطی 21 و 22 اردیبهشت برگزار خواهد شد که این خواننده معتقد است نسل جدیدی در موسیقی پاپ ایران در حال پرورش است.

تهیه‌کننده اثر برتر جشنواره ملی مستند پژواک در «بهشت شرقی» از قدرت مدیای کره جنوبی می گوید.

حجت اشرف‌زاده خواننده مطرح موسیقی ایرانی در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود به‌زودی کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.

فیلم کوتاه عروسک به کارگردانی راحله کرمی راهی دوازدهمین جشنواره فیلم تراس رم (Trace cinematografiche film fest) شد.

ایسنا نوشت: درهای سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی بازدیدکنندگان باز شد. همزمان با نمایشگاه حضوری در مصلای تهران، نمایشگاه مجازی کتاب هم آغاز به کار کرد.

مجید مجیدی، فیلم‌ساز و کارگردان تئاتر و هنرهای نمایشی با سخنرانی در همایش سه‌روزه مدیران‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن آسیب‌شناسی فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در گذر سالیان، از برخی الزام‌ها و اقتضاءهای کار فرهنگی در ایران، به‌ویژه خلق آثار هنری کودک و نوجوان سخن گفت.

ایرنا نوشت: صداپیشه عروسک جناب‌خان گفت: فعلا منتظریم که ببینم چه اتفاقی قرار است برای جناب‌خان بیفتد؛ ممکن است که دوباره جناب‌خان را روی آنتن ببینیم.

مهر نوشت: آرزو ارزانش کارگردان فیلم سینمایی «آهنگ دونفره» با اشاره به اینکه گزینه اولش برای نقش اصلی این فیلم محمدرضا گلزار بوده است، دلیل انصراف از این همکاری را دستمزد بالای این بازیگر عنوان کرد

بهار نیوز نوشت: اجرای موسیقی در مزار حبیب محبیان ممنوع شده است.

سحر زکریان با انتشار استوری در اینستاگرام خود وضعیت اعتصابی ایران را با آمریکا مقایسه کرد و گلایه خود درباره این ماجرا را نوشت.

این روزها زیاد می شنویم که: فلانی باید جواب بدهد، بهمانی باید درباره گذشته اش به مردم توضیح بدهد. این که دیگران باید درباره عملکردشان پاسخگو باشند اصلا چیز بدی نیست.

کیهان متوقف شدن تبلیغات سریال"رهایم کن" در بیلبوردهای شهری را به خودش نسبت داد.