دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، اعلام کرد دین رحمت و مهربان را برگزیده و مسلمان شده است. او گفت قصد دارد به زودی با یک دختر ایرانی ازدواج کند. وی با شیدا مقصدلو بازیگر ایرانی قرار است ازدواج کند. اختلاف سنی شیدا مقصودلو و مورایس بارها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. مورایس 58 ساله است و حدود 30 سال از مقصودلو بزرگتر است. نه شیدا مقصودلو و نه مورایس هیچ کدام در هفته‌های اخیر...

پرسپولیس و استقلال با هفت جام قهرمانی پرافتخارترین تیم‌های تاریخ جام حذفی کشور محسوب می‌شوند.

تصاویر منتشر شده از کمپ ناصر حجازی، حاکی از وضعیت بد چمن این کمپ است!

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان برای هم‌تیمی خود استوری گذاشت.

حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: تعویض‌هایی که انجام شد هیچکدام نتوانست کمک حال پرسپولیس شود. شب گذشته علاوه بر این که بازی را از دست دادیم شیرازه تیم از هم پاشید. غافلگیر شدیم و نتیجه را واگذار کردیم./ دانشجو

سید حسین حسینی پست جدیدی در اینستاگرام منتشر کرد.

مقصودلو بازیگر جوان ایرانی است که به تازگی زندگی مشترک خود را با ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی باشگاه سپاهان آغاز کرده است.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان اعلام کرد در صورت لغو مجدد جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، این باشگاه در لیگ برتر فوتسال شرکت نمی‌کند.

رضا کرمانشاهی داور سابق و مدیر کنونی فوتبال ایران است که از نظرات صریح در مورد دو تیم سرخابی ابایی ندارد و این بار با کامنتی علیه پرسپولیس خبرساز شده است.

علیرضا نیکبخت واحدی به مانند دوران بازی در دوران مربیگری هم نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند.

دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس که دوران نقاهت بعد از مصدومیت را طی می‌کند، احتمالا نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر همراهی کند.

محمد صلاح مصری از حضور دیر موقعش به زمین پس از رسیدن گل تساوی وستهام عصبانی بود که با یورگن کلوپ درگیر شد.

قرارداد مهاجم ایرانی تیم فوتبال رُم در یک صورت با این باشگاه قطعی خواهد شد.

رویداد "هم‌مسیر اتیسم" جمعه 7 اردیبهشت ماه با بیش از هزار شرکت‌کننده در تهران، رشت و بندر ماهشهر برگزار شد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: چرا وقتی 4 بر 3 بودیم عیسی آل‌کثیر را بیرون کشیدند؟

تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید رو در روی تراکتور قرار گیرد و یک بازیکن آبی ها قطعا در این بازی غایب است.