جمعه 14 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

گوشی حمید استیلی اسطوره باشگاه پرسپولیس با تهدید چند سارق مسلح با قمه به سرقت رفت.

ورزش سه نوشت: باشگاه فولاد خوزستان پس از دیدار با پرسپولیس سرمربی جدید خود را معرفی می‌کند، اما او نمی‌تواند بازیکنی را به لیستش اضافه کند.

همشهری نوشت: مهدی عبدی بعد از ترک پرسپولیس در بازی هفته چهارم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان وقتی از دقیقه 60 به جای حسین زاده وارد زمین شد توانست اولین گل اش که اتفاقا گل سه امتیازی هم بود را در اولین بازی برای تی تی های تبریزی به ثمر برساند.

ورزش سه نوشت: شایعه عقد قرارداد با فوتبالیست معروف و همسر ورزشکارش به کاوه رضایی مربوط نمی‌شود.

تسنیم نوشت: سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: تیم امید چند دهه است به المپیک صعود نکرده و رضا عنایتی در شرایط سختی عهده‌دار مسئولیت شده است.

ایرنا نوشت: گفته می‌شود عمرو وردا بازیکن مد نظر جواد نکونام بامداد فردا به ایران خواهد آمد و قرارداد رسمی خود را با استقلال امضا خواهد کرد.

خبرورزشی نوشت: آنطور که از شواهد و قرائن پیداست یک مهاجم خارجی جدید از کشور اتریش قرار است پرسپولیسی شود!

تسنیم نوشت: در حالی که تنها دو روز به پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا باقی مانده است، زمزمه‌هایی مبنی بر امکان پیوستن ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید شنیده می‌شود.

یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات ورزش ایران در سال‌های اخیر بحث تعلیق فدراسیون جودو بود که حواشی زیادی را در پی داشت. آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در گفتگو با خبرآنلاین درباره اتفاقات مختلف در تعلیق جودو صحبت کرد.

خبرورزشی نوشت: ممکن است در آخرین روز نقل و انتقالات یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس از این تیم جدا شود.

ورزش سه نوشت: محمد نوازی می‌گوید سعید دقیقی و شمس آذر قزوین فسخ سینا سعیدی فر را بدون اجازه سرمربی تیم دریافت کردند!

ایسنا نوشت: یکی از باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال با همسر یکی از بازیکنان خود که در یک رشته ورزشی دیگر در این باشگاه فعالیت می‌کند، قرارداد 15 میلیاردی منعقد کرده است.

ورزش سه نوشت: فرهاد مجیدی قصد دارد تا یکی از بازیکنان خارجی تیمش را از کلباء کنار بگذارد.

فارس نوشت: مهاجم ملی پوش ایرانی هال سیتی در لیست فروش قرار گرفت.

تسنیم نوشت: سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: جای علی خطیر باشم از مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا می‌کنم، چون نه زوری دارد و نه اعتباری.

تسنیم نوشت: سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به تصمیمات سرنوشت‌ساز دیدار تیمش برابر استقلال اعتراض کرد.