شنبه 16 تیر 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

گزارشگر تونسی شبکه ورزشی الجزیره (Bein Sports 1) پیش از گزارش مسابقه آرسنال و منچسترسیتی درباره عملیات طوفان الاقصی گفت: از قدرت و تکنولوژی پیشرفته [اسرائیل] با [ما و] شما سخن گفتند، اما توهمی بیش نبود. از ارتش شکست‌ناپذیر [اسرائیل] با [ما و] شما سخن گفتند، اما توهمی بیش نبود. از مرزهایی گفتند که عبور از آنها محال است، اما توهمی بیش نبود. آیا نفهمیدید، آیا نفهمیدیم که همه اینها فقط...

هتل المپیک در یک شلوغی بی سابقه میزبان همایشی در حوزه پزشکی است. لابلای جمعیت یک بازیکن بلند بالا با لباس قرمز خودنمایی می‌کند.

فارس نوشت: قرارداد باشگاه استقلال با اسپانسر جدید، بر اساس مشارکت طرفین افزایش پیدا می‌کند.

ورزش سه نوشت: نحوه اصلاح قرارداد دو بازیکن تیم سپاهان و دلیل ثبت قرارداد این دو بازیکن مشخص شد.

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال با امضای قراردادی راهی شمس آذر قزوین شد.

رئیس جدید هیئت فوتبال استان تهران ابراز امیدواری کرد با همراهی همکارانش در این هیئت تغییراتی محسوس در فوتبال پایتخت ایجاد کنند.

دومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال برگزار شد.

ستاره سابق فوتبال هلند امروز به تهران آمد.

مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال تهران امروز با حضور اعضا و کاندیدا برگزار شد.

ورزش سه نوشت: با انصراف 9 کاندیدای احراز پست ریاست بر هیات فوتبال استان تهران حالا سه نامزد برای کسب این عنوان رقابت می کنند.

ورزش سه نوشت: دادگاه علی فتح‌الله‌زاده چندی پیش در شعبه دهم کارکنان دولت برگزار شد.

فرهیختگان نوشت: یورگن لوکادیا ممکن است در زمستان به پرسپولیس برگردد.

مهر نوشت: در پی حذف تیم فوتبال اینترمیامی از مسابقات پلی‌آف لیگ MLS، لیونل مسی آرژانتینی برای مدت طولانی، مسابقه‌ای در پیش نخواهد داشد. حال تیم‌های فوتبال می‌توانند برای مدت کوتاهی مسی را جذب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک بوشهر آخرین وضعیت ترخیص خودروهای بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را تشریح کرد.

باشگاه پرسپولیس در پی کسر یک امتیاز از سوی کمیته انضباطی بر اساس اقدام کارگروه نظارت بر قراردادهای ورزشی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

باشگاه گل‌گهر بیانیه جدیدی منتشر کرد.