جمعه 30 شهریور 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ملی‌پوش شمشیربازی در خصوص اهدای حواله واردات خودرو به ملی‌پوشان فوتبال واکنش نشان داد و گفت: امیدوارم که حواله به همه برسد از جمله فوتبالیست‌ها.

ورزش سه نوشت: لوکاس آلکاراز اسپانیایی سرمربی بعدی نساجی قائمشهر خواهد بود.

ورزش سه نوشت: باشگاه هوادار پس از قطع همکاری توافقی با محمود فکری در حال بررسی گزینه‌های خود است.

ارلینگ هالند و دیگر بازیکنان منچسترسیتی راهی عربستان شده‌اند.

نایب رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: پرداخت حواله واردات خودرو به ورزشکاران اتفاق خوبی است اما اگر تبعیضی وجود نداشته باشد.

رئیس فدراسیون اسکی، گفت: راه‌اندازی رشته کرلینگ در کشورمان، نقطه عطف در ورود ورزش‌های نو به ایران است.

فرهیختگان نوشت: حواشی مربوط به ابطال مجوز واردات خودرو بازیکنان تیم ملی روی وضعیت چند بازیکن تاثیر گذاشته است.

فارس نوشت: رئیس کمیته داوران درمورد شکایت جدید باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

تسنیم نوشت: مهاجم برزیلی تیم فوتبال مس رفسنجان از مسئولان این باشگاه انتقاد کرد و گفت که آنها به هیچ‌کدام از وعده‌های خود عمل نکرده‌اند.

نیمار حدود 9 ماه از مصدومیتش باقی مانده است. پزشک نیمار تایید کرد که وی به دلیل پیشبرد پروسه درمان رباط صلیبی، در کوپا آمریکا غایب خواهد بود. منبع: viral vids

ورزش سه نوشت: سیدجلال حسینی گفت: مگر می‌شود مسئول کمیته داوران در مهمترین بازی فصل و دربی، از اعلام پنالتی به سود یک تیم خوشحال شود و یک نفر هم بپرد روی سر و کولش؟ از آن عجیب‌تر اینکه هیچ چیزی به طرف مقابل نگفت!

تسنیم نوشت: با ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به ماجرای ادعای جعل در باشگاه استقلال، این پرونده وارد ابعاد جدیدی شد.

ورزش سه نوشت: در فرانسه از اینکه کیلیان امباپه خود را از رسانه‌ها جدا کرده و هیچ صحبتی نمی‌کند، ناراحت هستند. آنها از او می‌خواهند به این سکوت طولانی پایان دهد.

باشگاه استقلال پوستر جالبی برای ستاره خود منتشر کرد.

فوتبال 360 نوشت: یحیی گل‌محمدی در بازی با استقلال خوزستان دست به یک ریسک بزرگ زد.

خانم فریده نوروزی، مادربزرگ مهربان و دوست داشتنیِ استقلالی، که تصاویرش در دربی وایرال شده بود امروز میهمان برنامه صبحگاهی شبکه یک بود. او درباره رفتنش به استادیوم گفت: روز گذشته هم بازی با نساجی را به همراه فرزندانم به استادیوم رفتیم و دوست دارم بازی‌هایی که در تهران هست را به استادیوم بروم. او در کل کل با مجری پرسپولیسی صداوسیما گفت: در دربی یک پنالتی برای ما نگرفتند و دیروز هم پنالتی...