جمعه 30 شهریور 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تیم‌های چادر ملو اردکان، ایفاسرام اردکان، فولاد سیرجان ایرانیان، شهداب یزد، هورسان رامسر، نیان الکترونیک خراسان و پیکان تهران در هفته دوم لیگ برتر مردان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

ورزش سه نوشت: بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال، احتمالا فردا مشکل صدور کارت بازی‌اش حل می‌شود و می‌تواند تیمش را در دیدار مقابل آلومینیوم همراهی کند.

ورزش سه نوشت: لیگ برتر به زودی باشگاه اورتون را به دلیل تخطی از قوانین بازی جوانمردانه مالی با مجازاتی سنگین مواجه می‌کند و این باشگاه با کاهش 12 امتیاز مواجه خواهد شد.

فوتبال 360 نوشت: محمدحسین کنعانی‌زادگان طی چند روز 2 حاشیه بزرگ دیگر را به‌وجود آورد تا نشان دهد علاقه عجیبی به جنجال‌آفرینی دارد.

ورزش سه نوشت: کمپانی آدیداس تبلیغ جالبی با حضور لیونل مسی منتشر کرده و بیلبوردی از تصویر این بازیکن را در فضا به نمایش گذاشت.

ایرنا نوشت: باشگاه استقلال طلب 70 هزار دلاری ستاره فرانسوی تیم فوتبال این باشگاه را پرداخت کرد تا پروند نوتیس (اخطار) وی مختومه شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال برای ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی این تیم رقم قراردادش را کاهش داد.

حسن یزدانی با 9 مدال المپیک و جهان و داشتن 28 سال سن می‌تواند در سال‌های آینده رکوردهای مهمی را جابجا کند.

دربی امیدها با برتری استقلال به پایان رسید.

مهدی ترابی با لباس پرسپولیس به یک رکورد جدید رسید.

تسنیم نوشت: دروازه‌بان پرسپولیس گفت: پیش از بازی فشار زیادی روی کنعانی‌زادگان بود اما مشکل خاصی رخ نداد و امروز هم رفیعی و محمدحسین در تمرین کنار هم بودند.

کمپانی آدیداس یک بنر غول پیکر درفضا از لیونل مسی فوق ستاره جهان آویز کرد. منبع: فوتبال 180

ورزش سه نوشت: باشگاه استقلال در توافق با اسپانسر دوم خود، مبلغ 40 میلیارد تومان دریافت می کند.

ورزش سه نوشت: به نظر می‌رسد فدراسیون والیبال گزینه ایده‌آل خود را برای هدایت تیم ملی پیدا کرده است.

کلیپی می‌بینید از هوشیاری و دقت سانتر نویر، ادرسون، آلیسون و ترشتگن، که به زیبایی مهاجم نوک تیم را در موقعیت گل‌زنی قرار می‌دهند. منبع: ایسنا

علیرضا بیرانوند دیشب مقابل چشم همسر و دخترش به میدان رفت.